امام جمعه کرج: آمریکا ای بی کرک و پر بفهم که عضو توافق نیستی و نمی‌توانی تعیین تکلیف کنی

امام جمعه کرج: آمریکا ای بی کرک و پر بفهم که عضو توافق نیستی و نمی‌توانی تعیین تکلیف کنی

فارس نوشت: امام جمعه کرج با بیان اینکه استکبارستیزی هم اشکال مختلف دارد، تصریح کرد: تغییر محل مذاکرات هسته‌ای از وین به بروکسل یک نوع مبارزه و اعلام موضع است که به آمریکا می‌فهماند نمی‌تواند زور بگوید و در این مذاکرات نقش داشته باشد.

آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه هفتم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج بابیان اینکه در سال ۸۲ بنا به دستور رهبر معظم انقلاب سازمان پدافند غیرعامل تشکیل شد؛ و از سال ۹۰ به دلیل اهمیت پدافند غیرعامل و لزوم ترویج این مهم برای مردم، هشتم آبان به این عنوان نام‌گذاری و در تقویم رسمی درج شد، گفت: رهبری دراین‌باره تعابیری دارند که زیبا و مهم است و تعبیر رهبری این است که پدافند غیرعامل مثل مصونیت سازی بدن انسان است که از درون ما را مصون می‌کند.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز بابیان اینکه استکبارستیزی هم اشکال مختلف دارد، تصریح کرد: تغییر محل مذاکرات هسته‌ای از وین به بروکسل یک نوع مبارزه و اعلام موضع است که به آمریکا می‌فهماند نمی‌تواند زور بگوید و در این مذاکرات نقش داشته باشد. ایران با این اقدامش خیلی روشن و باصلابت به آمریکا می‌گوید که ای بی کرک و پر بفهم که عضو توافق نیستی و نمی‌توانی تکلیف، تعیین کنی. بعلاوه همان‌طور که مسئولین مربوطه اعلام کردند ایران تضمین می‌خواهد که بدعهدی‌ها تکرار نشود و باید در توافقات خواسته ایران تأمین‌شده و تحریم‌ها لغو و روابط تجاری با ایران به‌صورت عادی درآید. این مسیر خوبی است که دستگاه دیپلماسی در حال طی کردن آن است.

شهید لندی ادامه‌دهنده راه شهید فهمیده‌ها است

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری از بیانات خود افزود: ان‌شاءالله امسال با توجه به اینکه ۸ آبان روز شهادت شهید فهمیده و روز نوجوان است و ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، فاصله این دو روز برنامه‌های ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان را دوستان در سطح استان تدارک دیده‌اند که با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط و خود نوجوانان انجام خواهند داد و حضور بیشتر و مؤثرتری خواهند داشت و هفته آینده هم قبل از خطبه‌ها یکی از نوجوانان صحبت خواهد کرد تا همه بدانند که نسل چهارم انقلاب، مصمم، باهوش با بصیرت تمام با توان و انگیزه بالا در گام دوم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

وی بابیان اینکه شهید لندی ادامه شهید فهمیده در درک مطلب و اقدام به‌موقع است، گفت: شهید لندی گل مراسم روز ۱۳ آبان است که ان‌شاءالله پررنگ‌تر از سال‌های قبل انجام خواهد شد چراکه قدرت نرم نظام اسلامی حضور نوجوان و جوان و اقشار مختلف مردم در کنار مسئولان و باشکوه برگزار کردن مراسم ضد استکباری است تا دستگاه دیپلماسی بتواند باقدرت بیشتری با کشورهای جهان مواجه شود لذا آمریکا روز سیزده آبان امسال منتظر سیلی دیگری از مردم ایران باشد.

23231

پست بعدی

ببینید | دستور جالب رئیس جمهور و دلجویی تماشایی از یک عکاس؛ ناراحتش نکنید آقا!

ج اکتبر 29 , 2021
در حاشیه دیدار رییس جمهور از اندیکای استان خوزستان برای بررسی مسائل و مشکلات منطقه زلزله زده؛ اتفاقی افتاد که باعث دلجویی رئیس جمهور از یک عکاس محلی شد. منبع: ایسنا دریافت 1 MB خبرهای جذاب‌تر را در زیر ببینید: ببینید | خوشحالی جالب بعد از گلزنی؛ دهن‌کجی خبرساز به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000