سخنرانی رییسی زیر درخت بلوط برای زلزله‌زدگان اندیکا: نگران مردم هستم

سخنرانی رییسی زیر درخت بلوط برای زلزله‌زدگان اندیکا: نگران مردم هستم

فارس نوشت: رئیس جمهور کشور گفت: این روزها که به روزهای سرد نزدیک می‌شویم نگرانی خاصی درون بنده ایجاد شده و شبی نبوده که بدون دغدغه مردم اندیکا به بستر بروم.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا، اظهار کرد: وزیر کشور گزارشات لازم از اقداماتی که در مناطق زلزله زده اندیکا انجام شده را به بنده داده‌اند و پیگیر مسائل هستیم.

وی افزود: این که روزها به سمت سرد شدن می‌روند نگرانی خاصی درون بنده به وجود آمده و شاید شبی نبوده باشد که بدون فکر و دغدغه اندیکا به بستر بروم.

رییس جمهور کشور گفت: در روزهای آینده هوا سردتر خواهد شد و این سوال پیش آمد که مردم این منطقه با توجه به مشکلی که برای منازلشان پیش آمده چه خواهند کرد.

سخنرانی رییسی زیر درخت بلوط برای زلزله‌زدگان اندیکا: نگران مردم هستم

وی ادامه داد: با اینکه جناب رضایی هم به منطقه آمده بودند و گزارشات وی را هم دریافت و بررسی کردم اما باز هم آرام نگرفتیم و با آقای مخبر تصمیم بر حضور در منطقه اندیکا گرفته شد چرا که مسئله مردم و خانه‌هایشان مسئله مهمی است.

ابراهیم رئیسی تصریح کرد: لازم است صمیمانه از اقدامات سپاه، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سایر ارگان‌ها به ویژه هلال احمر، استاندار و فرماندار اندیکا که در منطقه حاضر بودند و اقدامات لازم را انجام دادند تشکر داشته باشم.

23231

پست بعدی

آتش‌سوزی در بازار تهران مهار شد

ج اکتبر 29 , 2021
ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در بازار تهران خبر داد. سید جلال ملکی درباره وقوع حریق در بازار تهران، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۴۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در بازار تهران، سرای عبدالوهاب بازار حضرتی به سامانه ۱۲ سازمان آتش نشانی و خدمات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000