امام جمعه رفسنجان: باید در مسائل نظامی و برق، هسته‌ای و… پدافند غیرعامل ایجاد شود

امام جمعه رفسنجان: باید در مسائل نظامی و برق، هسته‌ای و... پدافند غیرعامل ایجاد شود

فارس نوشت: امام جمعه رفسنجان گفت که دشمن با هدف آسیب‌رساندن به مردم و تکرار فتنه آبان ۱۳۹۸ توطئه‌ای که طراحی کردند با غیرفعال کردن سیستم سوخت در ایران خواستند فتنه‌ای ایجاد کنند که با درایت و بصیرت مردم این امر خنثی شد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان، چهارم آبان سالروز اعتراض افشاگرانه حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با پذیرش قانون کاپیتولاسیون در ۱۳۴۳ را یادآور شد و اظهار داشت: در این جریان روش تحقیر ملت‌ها و سپس سلطه بر ملت‌ها را باید توجه داشت. اولین راه سلطه بر ملت‌ها تحقیر است، اما امام نگذاشت ملت ایران خوار و ذلیل شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل تصریح کرد: امروز باید دنبال پدافند غیرعامل باشیم، اگر بمبارانی شد و دشمن حمله کرد و سیل آمد، دسترسی به مهمات برای دشمن میسر نباشد.

وی ادامه داد: امروز در سیستم بانکی نیاز به پدافند غیرعامل داریم. باید این سیستم‌ها به گونه‌ای باشد که دشمن نتواند از فضای مجازی حساب را هک و مطلع شود. در مسائل نظامی و برق، هسته‌ای و… پدافند غیرعامل ایجاد شود.

عسکری یادآور شد: روزهای اخیر اختلالی در پمپ بنزین‌ها ایجاد شد و همه نازل‌ها و پمپ‌ها با برنامه‌ریزی انجام می‌شد ولی دشمن ورود کرد طوری که بدون کارت یا با کارت نمی‌شد بنزین برداشت.دشمن با توطئه‌ای که طراحی کردند و غیرفعال کردن سیستم سوخت در ایران خواستند فتنه‌ای ایجاد کنند که با درایت و بصیرت مردم این امر خنثی شد.

وی با اشاره به تمجید رژیم صهیونیستی از این کار، ادامه داد: هدف از این کار مردم بودند و در رسانه‌های بیگانه گفتند هدف آسیب‌رساندن به مردم بود تا مردم به خیابان‌ها بریزند و فتنه‌ای مانند سال ۱۳۹۸ ایجاد کنند که حضور مردم و بیداری مردم در خنثی‌سازی این فتنه موثر شد و مسؤولان هم به میدان آمدند.

۲۳۲۳۱

پست بعدی

حضور سرزده رئیسی در جمع مردم زلزله زده منطقه اندریکا / عکس

ج اکتبر 29 , 2021
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده اندیکا، وارد استان خوزستان شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس‌جمهور پس از ورود به اهواز از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی بلا فاصله با یک فروند بالگرد عازم منطقه زلزله‌زده اندیکا شد تا وضعیت زلزله‌زدگان را از نزدیک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000