نماینده دشتستان: خبرهایی درباره سهم‌خواهی و دخالت برخی نمایندگان در انتصاب‌ها می‌شنوم

نماینده دشتستان: خبرهایی درباره سهم‌خواهی و دخالت برخی نمایندگان در انتصاب‌ها می‌شنوم

ایسنا نوشت: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس گفت: وظیفه نماینده مجلس عزل و نصب مدیران نیست و من هم از گوشه‌ و کنار خبرهایی مبنی بر سهم‌خواهی و دخالت برخی نمایندگان در انتصاب‌ها را شنیده‌ام که در صورت صحت اشتباه و خلاف است و نباید این روال وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی؛ ابراهیم رضایی در نشست پرسش و پاسخ با اهالی محله حسین‌آباد برازجان افزود: روی مصداق و اینکه چه فردی مدیر شود ورود نمی‌کنیم ولی بر روی معیارهای انتصاب مدیران از جمله اینکه مدیران دولت باید کارآمد، مردمی، انقلابی و پاک‌دست و در راستای گام دوم انقلاب باشند، تاکید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رابطه نمایندگان با استاندار را میزان انقلاب، ولایت‌ و مردم‌ تعیین می‌کند، بیان کرد: استاندار و هر مسئول دیگری به همان اندازه‌ که نوکری و خدمت به مردم و انقلاب کند و در خط ولایت باشد، مطلوب نمایندگان است.

رضایی ادامه داد: چنانچه مدیری دنبال باندبازی و تسویه‌حساب و سیاسی‌کاری باشد و مشکل مردم را حل نکند نمایندگان نیز به همان میزان با آن مدیر فاصله می‌گیرند.

وی پاسخگویی مسئولان را عامل مهم و تاثیرگذاری در رفع مشکلات مردم دانست و اظهار کرد: مسئولی که پاسخگو باشد دنبال رانت و فساد و تبعیض نخواهد بود و بدون شک پاسخگویی در عملکرد بهتر مسئولان نیز اثرگذار خواهد بود.

23231

پست بعدی

شرط مهم یک نماینده برای از سرگیری مذاکرات/ مذاکرات فرسایشی فایده‌ای ندارد

ج اکتبر 29 , 2021
مهر نوشت: نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها اگر به دنبال از سرگیری مذاکرات هستند، باید با لغو کامل تحریم‌ها حسن نیت خود را نشان دهند. اردشیر مطهری با تاکید بر اینکه غربی‌ها باید همه تحریم‌های ضدایرانی را لغو کنند، اظهار کرد: آمریکا و کشورهای غربی تحریم‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000