انتقاد یک چهره اصلاح طلب از مسئولان/ باید حرفهای مسئولان یکی شود

انتقاد یک چهره اصلاح طلب از مسئولان/ باید حرفهای مسئولان یکی شود

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حکیمی پور گفت: فاصله بین تدبیر مسئولین با تحولات خیلی زیاد است و همین باعث شده سیاست های ایران واکنشی باشد نه کنشی.

احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت در همایش خانه احزاب که امروز پنجشنبه برگزار شد اظهار کرد: تحولات بین المللی بعد از فروپاشی نظام دو قطبی سرعت گرفته است. چهار مولفه اصلی حکمرانی عبارتند از امنیت ملی، وحدت ملی، منافع ملی و در نهایت اقتدار ملی. تعریف مشترک در این زمینه بین حکومت گران نیست.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: متاسفانه تئوری های باستان گرایانه ای داریم که باعث شده ایران فقط با فارس ها شناخته شود ولی جای این سیاست در کشور ما خالی است. فاصله بین تدبیر مسئولین با تحولات خیلی زیاد است و همین باعث شده سیاست های ایران واکنشی باشد نه کنشی.

وی افزود: سردرگمی در سیاست ورزی فرصت را به رقبا می دهد. ما در حال از دست دادن فرصت ها هستیم. هنوز راه زیادی برای رسیدن به چشم انداز توسعه داریم.

حکیمی پور ادامه داد: مسئولان باید بین خودشان حرفهایشان را یکی و سیاست را یکنواخت کنند و با تدبیر بهتری شرایط را بهبود ببخشند.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

رئیسی: بنده و دولت از هزینه کردن آبرو برای نجات اقتصاد کشور دریغ نمی‌کنیم

پ اکتبر 28 , 2021
رئیس جمهور در دیدار مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، پس از سخنان نمایندگان که بیش از یک ساعت و نیم به طول انجامید، از رئیس دفتر و معاون اجرایی خود خواست مقدمات برگزاری جلسات بررسی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات تهران را فراهم کنند تا تصمیمات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000