عنابستانی: باید به جوانان ۲۷ تا ۳۵ ساله فرصت مدیرشدن داد

عنابستانی: باید به جوانان ۲۷ تا ۳۵ ساله فرصت مدیرشدن داد

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید به جوان ها میدان داد و از توانمندی آنها استفاده کرد، چرا که هر چقدر به جوانان میدان دهیم کشور ضرر نمی کند.

علی اصغر عنابستانی درباره بکارگیری بیشتر جوانان در سطوح مدیریتی بیان کرد: ما در گام دوم انقلاب قرار داریم و ۴۰ ساله دوم را شروع کردیم، باید باور کنیم که چرخش نخبگانی عامل پیروزی، تحول و تغییر است.

وی با بیان اینکه جوان یعنی نشاط،شادابی، جرات و جسارت تصمیم گیری خاطرنشان کرد: جوان یعنی قدرت تحلیل بالا، قدرت تغییر، قدرت تصمیم گیری فوری و در واقع به موقع. همچنین معنای جوان یعنی کسی که می تواند در موقعیت مناسب شجاعانه تصمیم بگیرد. معمولا هر چه سن بالاتر می رود محافظه کاری بیشتر می شود و جوانب را بیشتر بررسی می کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما به خلاقیت، شور و نشاط، قدرت تصمیم گیری و شجاعت جوانان نیاز دارد و این مساله را باید باور کنیم.

عنابستانی یادآور شد: تا حدودی سن کابینه دولت سیزدهم جوان تر شد، اما کافی نیست و باید در سطوح مدیریت های بالا مانند معاونین وزرا، استانداران و مدیران کل نقش پذیری بسیاری به جوانان بدهیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مرحله گام دوم انقلاب قرار داریم و این به معنی گام جوانی کشور و حرکت جدید رو به جلو کشور می باشد، گفت: معتقدم حتما باید به جوانان میدان داده شود آن هم واقعا جوان، چرا که بعضی اوقات سن جوانی را بالا می بریم. حال درست است که بنده نوعی که ۵۰ سالم است نیز خود را جوان می دانم! اما من در ۲۰ سالگی در جمهوری اسلامی مدیر بودم و امروز که ۵۰ سالم است، ۳۰ سال سابقه مدیریت دارم.

عنابستانی با تاکید بر اینکه باید به جوانان ۲۷ تا ۳۵ ساله فرصت دهیم که مدیر شوند، گفت: قاعدتا باید به جوان ها میدان داد و از توانمندی آنها استفاده کرد چرا که هر چقدر به جوانان میدان دهیم کشور ضرر نمی کند.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

تصاویری از جشن تولد محمود احمدی نژاد/ او امروز چند ساله شد؟

پ اکتبر 28 , 2021
اقتصادنیوز نوشت: جمعی از هواداران محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم به مناسبت ۶ آبان، زادروز ۶۵ سالگی او در میدان ۷۲ نارمک حضور یافتند. محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور اسبق متولد 6 آبان سال 1335 است. بر همین اساس، جمعی از هواداران رئیس جمهور دولت های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000