ابراز نگرانی شدید یک نماینده از امنیت اطلاعات/ اینترنت را رها کنید و به امنیت کشور برسید

ابراز نگرانی شدید یک نماینده از امنیت اطلاعات/ اینترنت را رها کنید و به امنیت کشور برسید

​​​​​​​ایسنا نوشت: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این مهم که اطلاعات نگران‌کننده‌ای از وضعیت ⁧‫امنیت اطلاعات‬⁩ کشور به گوش می‌رسد گفت: اینترنت را رها کنید و به امنیت کشور برسید.

مجتبی توانگر رییس کمیته اقتصاد انرژی مجلس در حساب کاربری خود در پلنفرم توییتر در یک رشته توییت نوشت: «اطلاعات نگران‌کننده‌ای از وضعیت ⁧‫امنیت اطلاعات‬⁩ کشور به گوش می‌رسد، شایع است که زیرساخت انتقال داده‌های چند سامانه حیاتی کشور برروی ⁧‫ماهواره‬⁩ یکی از رقبای منطقه‌ای قرار دارد. سهل‌انگاری، غفلت یا نفوذ در ⁧‫حفاظت سایبری‬⁩ کشور باید ریشه‌یابی و رفع گردد.

در شرایطی که سامانه‌های حیاتی کشور بر روی وب یا اینترنت نیستند برخی افراد با اغراض نامعلوم دغدغه‌ای به جز⁧‫ محدودسازی‬⁩ دسترسی و استفاده مردم و کسب‌وکارها از اینترنت ندارند و با طرح موضوعاتی مثل ⁧‫پهنای باند‬⁩ خارجی آدرس غلط مخابره می‌کنند. اینترنت را رها کنید و به امنیت کشور برسید.»

23219

پست بعدی

عذرخواهی وزیر نفت از مردم

چ اکتبر 27 , 2021
وزیر نفت با عذرخواهی از مردم بابت اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، گفت: حدود سه هزار جایگاه سوخت فعال هستند و مردم می‌توانند به صورت دستی و خارج از شبکه کارت سوخت، سوخت مورد نیاز را تامین کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد اوجی با اشاره به اینکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000