آمادگی سپاه پاسداران برای افزایش همکاریهای نظامی با پاکستان

آمادگی سپاه پاسداران برای افزایش همکاریهای نظامی با پاکستان

سپاه نیوز نوشت: معاون تربیت و آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار مدیرکل آموزش ارتش پاکستان با تاکید بر نقش و تاثیر دیپلماسی آموزشی بر دیپلماسی دفاعی و سیاست خارجی کشورها، از آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توسعه و افزایش سطح روابط و تعاملات آموزش نظامی دو کشور خبر داد.

سرتیپ پاسدار غلامرضا نوشادی در دیدار دریابان عبدالباسط بات مدیرکل آموزش ارتش پاکستان، با تاکید بر اشتراکات مهم دینی، فرهنگی و حسن همجواری دو کشور به تشریح عملکرد و توانمندی‌های آموزشی و عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه استکبار جهانی پرداخت.

معاون تربیت و آموزش سپاه با تاکید بر نقش و تاثیر دیپلماسی آموزشی بر دیپلماسی دفاعی و سیاست خارجی کشورها، از آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توسعه و افزایش سطح روابط و تعاملات آموزش نظامی دو کشور خبر داد.

آمادگی سپاه پاسداران برای افزایش تعاملات آموزش نظامی با پاکستان

دریابان عبدالباسط بات مدیرکل آموزش ارتش پاکستان هم دراین نشست با تحسین توانمندی‌ها و پیشرفت‌های فناورانه سپاه پاسداران در حوزه هوا فضا،از سطح بالای پیشرفت‌ها و آمادگی عملیاتی سپاه به‌رغم تحریم‌های گسترده ابراز شگفتی و خشنودی کرد.

وی در این نشست بر افزایش سطح همکاری و تعاملات آموزش‌های نظامی دو کشور تاکید و اعلام آمادگی کرد.

در ابتدای این دیدار، هیات پاکستانی از نمایشگاه ملی دستاوردها و توانمندی‌های تجهیزاتی نیروی هوا فضای سپاه بازدید کرد.

23302

پست بعدی

آیت الله جنتی: مقام معظم رهبری به مسائل امت اسلامی اشراف دارند

چ اکتبر 27 , 2021
مهر نوشت: دبیر شورای نگهبان گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار عمومی ربیع‌الاول نشان از اشراف و درک جامع ایشان از مسائل امت اسلامی داشت و ایشان شخصیتی آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند. آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز چهارشنبه (۵ آبان ۱۴۰۰) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000