یک هفته با کیارستمی در موزه هنرهای معاصر تهران

یک هفته با کیارستمی در موزه هنرهای معاصر تهران

یک هفته با عباس کیارستمی با نمایش مستندهای منتخب درباره این کارگردان ۶ تا ۱۵ آبان در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک هفته با کیارستمی از سوی جایزه بین المللی عکس پنج با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران با نمایش شش فیلم درباره عباس کیارستمی برگزار می‌شود.

مهدی شادی‌زاده دبیر و موسس جایزه بین المللی عکس پنج از مراسم اختتامیه امسال این جشنواره و همکاری با سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران گفت: «در این مراسم برای اولین بار ترکیبی از مستندهای منتخب از این کارگردان در روز پنج شنبه ششم آبان در ساعت چهار بعد از ظهر در موزه هنرهای معاصر تهران نمایش داده می‌شود.»

برای اولین بار فیلم‌هایی درباره این کارگردان فقید که تا به حال در ایران اکران نشده مانند فیلم «یک هفته با کیارستمی» با کارگردان یوجی موبارا و فیلم «در نزدیکی کیارستمی» با کارگردانی محمود بهرازنیا و فیلم «در هفتاد سالگی» با کارگردانی ابراهیم حقیقی به نام نمایش داده می‌شود.

شادی‌زاده در ادامه گفت: «این مراسم در آغاز با قطعاتی از موسیقی کلاسیک به نوازندگی صبا صفوی و یاسر جلالوند نوازندگان برجسته ویولا و ویلون آغاز می‌شود و با سخنرانی هنرمندان، درباره این کارگردان فقید ایرانی ادامه می‌یابد. در ادامه فیلم «همراه با باد» با کارگردانی مهدی شادی‌زاده و تهیه کنندگی علیرضا شادی‌زاده نمایش داده می‌شود.»

فیلم «عباس کیارستمی و عصای گمشده» از محمودرضا ثانی و «۷۶دقیقه و ۱۵ ثانیه با عباس کیارستمی» به کارگردانی سیف‌الله صمدیان دیگر فیلم‌هایی است که در برنامه یک هفته با عباس کیارستمی نمایش داده می‌شود.

سازندگان این مراسم مهدی شادی‌زاده و علیرضا شادی‌زاده و مدیر هنری سیمین بایرامی و مدیر اجرایی سارا امیری هستند.

۵۸۲۴۵

پست بعدی

پایگاه خبری منیبان رسما آغاز به کار کرد

چ اکتبر 27 , 2021
پایگاه خبری منیبان که در شش ماه گذشته به صورت آزمایشی فعالیت می کرد از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پایگاه خبری منیبان به مدیرمسوولی محمد حسن بلاغی مبین (مدیرمسوول سابق خبرگزاری برنا) به آدرس Moniban.news در دسترس عموم قرار دارد. قرار است در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000