اسماعیلی: مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری اتاق فکر دولت است

اسماعیلی: مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری اتاق فکر دولت است

ایسنا نوشت: مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز سه‌شنبه در مراسم تودیع علی ربیعی و معارفه صادق خیاطیان به عنوان روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، گفت: این مرکز به عنوان «اتاق فکر دولت» می‌تواند نیازها و رویکردهای دولت را تأمین کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به رویکرد رئیسی مبنی بر استفاده از خرد جمعی و دیدگاه‌های نخبگان و صاحبنظران، گفت: استفاده از خرد جمعی و مشورت با اندیشمندان، علما و صاحبنظران جایگاه ویژه‌ای در رویکردهای رئیس جمهور و دولت دارد، لذا این مجموعه وظیفه سنگینی در ارتباط با همه نخبگان دارد.

اسماعیلی افزود: در جهان کنونی نمی‌توان با فکر و اندیشه فردی و با شخص‌محوری امور کشور را اداره کرد و لازم است از اندیشه نخبگانی و مشورت با صاحبنظران حداکثر استفاده را به عمل آورد و در این راستا روحیه مشورت‌پذیری و دایره استفاده رئیس جمهور از نظرات نخبگان بیش از دیگران است.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

بیگی‌نژاد: باید پاسخ حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت را بدهیم

س اکتبر 26 , 2021
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت به مثابه تجاوز به تمامیت ارضی است و باید با اقدام هم‌تراز پاسخ داده شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در توییتر نوشت:‏تجربه اختلال در سیستم توزیع سوخت یک بار دیگر اهمیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000