انفجار در شهرری/ ۶ نفر مصدوم شدند

انفجار در شهرری/ ۶ نفر مصدوم شدند

ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انفجار یک ساختمان در شهرری خبر داد و گفت: در این حادثه شش نفر مصدوم شدند.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر از انفجار در محله «شهید بهشتی» شهرری خبر داد و افزود: این حادثه ساعت ۱۵:۲۲ به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه به محل انفجار که یک منزل مسکونی یک و نیم طبقه بود، ارسال شد.

وی در تشریح این حادثه گفت: بخش‌هایی از این واحد به عنوان کارگاه استفاده می‌شد، که در اثر انفجار شدید بخش‌هایی از دیوار و سقف‌ها تخریب شده بود، اما خوشبختانه در لحظه انفجار کسی داخل این واحد نبوده است، ولی قسمت پشتی این واحد یک کارگاه مجسمه سازی وجود داشت و تعدادی کارمند در آن مشغول به کار بودند، که در پی این انفجار یک دیوار کارگاه تخریب شده بود.

ملکی افزود: شش نفر از این کارگران به دلیل تخریب دیوار مصدوم شدند، که دو خانم و چهار آقا بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: خوشبختانه این حادثه منجر به شعله وری نشده بود.

وی گفت: طبق نظر کارشناسان آتش نشانی علت حادثه نشت گاز از یک وسیله گازسوز در واحد مسکونی بود، که این انفجار را به وجود آورد.

کد خبر 5336583

پست بعدی

ستاد نماز جمعه تهران از نمازگزاران قدردانی و از همسایگان عذرخواهی کرد

س اکتبر 26 , 2021
ایرنا نوشت: ستاد نماز جمعه تهران در اقدامی ابتکاری، با اهدای گل و یک بسته هدیه فرهنگی، از صبوری و همراهی همسایگان دانشگاه تهران تشکر و از مزاحمت‌های ناخواسته در طول سال‌های گذشته تاکنون عذرخواهی کرد. نمازجمعه تهران روز سه شنبه با صدور پیامی، از حضور شوق‌انگیز مردم و مسئولان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000