چهار فایده بی‌نظیر چغندر برای پوست

چهار فایده بی‌نظیر چغندر برای پوست

باشگاه خبرنگاران نوشت: چغندر به‌خاطر خوش طعم بودن، رنگ زیبا و فوایدی که برای سلامتی دارد، جزو گیاهان محبوب به‌شمار می‌رود.

چغندر یک گیاه ریشه‌ای است که حاوی مواد مغذی مهمی است. مطالعات جدید فواید آن را در کاهش فشار خون، تقویت انرژی و مبارزه با التهاب اثبات کرده است، مواد موجود در این گیاه به جایگزینی سلول‌های مرده پوست با سلول‌های جدید کمک می‌کند و باعث شادابی و زیبایی پوست می‌شود.

خواص چغندر برای پوست

جلوگیری از پیری: چغندر به دلیل داشتن ویتامین سی و خواص ضد التهابی در درمان مشکلات پوستی مانند آکنه موثر است.

روشن‌کننده‌ پوست: برای اینکه پوستی روشن و شفاف داشته باشید، می‌توانید از ماسک آب چغندر و پودر پوست پرتقال به‌طور روزانه استفاده کنید.

درمان آفتاب‌سوختگی: برای از بین بردن لک‌هایی که بر اثر آفتاب سوختگی ایجاد شده است، می‌توانید مخلوط آب چغندر و خامه‌ ترش را به صورت هفتگی روی پوست خود بمالید.

برطرف کردن تیرگی دور چشم: یک قاشق چای‌خوری آب چغندر را با چند قطره روغن بادام مخلوط کنید و این ترکیب را زیر چشم بمالید.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

ادامه پخش سریال «نون خ» در تلویزیون

د اکتبر 25 , 2021
در ادامه پخش فصل اول سریال طنز «نون خ»، فصل دوم این سریال از پنجشنبه، ۶ آبان ماه از شبکه آی فیلم به روی آنتن می رود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل دوم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در ادامه فصل اول هر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000