بیانیه سپاه درباره سیلی خوردن یک سردار/ برخورد قانونی با فرد خاطی انجام شود

بیانیه سپاه درباره سیلی خوردن یک سردار/ برخورد قانونی با فرد خاطی انجام شود

تسنیم نوشت: صبح امروز حمله یکی از حاضران در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی به زین العابدین خرم، استاندار جدید این استان، مراسم را به تشنج کشاند.

سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای با اشاره به تعرض فرد معلوم‌الحالی به استاندار جدید اعلام کرد: ‌به دنبال رخ دادن حادثه ناگوار هتک حرمت به استاندار ولایی و جهادی آذربایجان شرقی جناب آقای عابدین خرّم که قلوب امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان‌، پاسداران و قاطبه مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان را مکدر نمود.

سپاه عاشورا ضمن محکوم نمودن رفتار سخیف و دون شان فرد خاطی، از مجاهدت‌ها و رشادت های سردار خرّم در جبهه های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و عرصه خدمت رسانی و نیز رفتار کریمانه ایشان در این موضوع قدردانی نموده و از خدای متعال توفیقات آن مجاهد خستگی ناپذیر را در خدمت به مردم شریف آذربایجان مسئلت می نمائیم.

بیانیه سپاه درباره سیلی خوردن یک سردار

انتظار دارد دستگاه‌های مسئول ضمن بررسی موضوع، برخورد قانونی را با فرد خاطی انجام داده و از تکرار چنین مواردی پیشگیری کنند.

گفتنی است صبح امروز حمله یکی از حاضران در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی به زین العابدین خرم، استاندار جدید این استان، مراسم را به تشنج کشاند.

فرد حمله کننده به استاندار جدید آذربایجان شرقی، که گفته می شود یکی از کارکنان سپاه عاشوراست، بنا بر دلایل شخصی این اقدام را انجام داده است.

عابدین خرم، هفته گذشته از سوی دولت منتخب به عنوان پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی منصوب شد.

2323

پست بعدی

امسال تجمع یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور برگزار می‌شود

ش اکتبر 23 , 2021
ایسنا نوشت: رئیس ستاد ۱۳ آبان استان تهران گفت: امسال با تمهیدات پیش‌بینی شده و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در سراسر کشور تجمع برگزار خواهد شد. حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه ستاد یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ورامین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000