چه کسی تفنگ پُر را به الک بالدوین داد؟ / نتیجه تحقیقات اولیه درباره مرگ فیلمبردار زن

چه کسی تفنگ پُر را به الک بالدوین داد؟ / نتیجه تحقیقات اولیه درباره مرگ فیلمبردار زن

در تحقیقات اولیه از صحنه حادثه کشته شدن فیلمبردار آمریکایی مشخص شد که دستیار کارگردان تفنگ پر با گلوله جنگی را به الک بالدوین تحویل داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از حادثه دلخراش کشته شدن فیلمبردار و زخمی شدن کارگردان فیلم «زنگار / Rust» دادگاه حکم بازرسی اولیه صحنه حادثه را صادر کرد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که دستیار کارگردان تفنگی که با گلوله جنگی پر شده بود را به الک بالدوین داده و درباره بی‌خطر بودن آن اطمینان به این بازیگر اطمینان داده است.

نتیجه همین تحقیقات نشان می‌دهد که دستیار کارگردان نیز از پر بودن تفنگ با گلوله جنگی آگاه نبوده است.

بیشتر بخوانید: کشته شدن فیلمبردار با شلیک الک بالدوین

در حادثه دلخراش تیراندازی در صحنه فیلمبرداری «زنگار»، هالینا هاچینز در اثر برخورد گلوله به سینه‌اش جان باخت و کارگردان فیلم که پشت سر او ایستاده بود، از ناحیه ترقوه مجروح شد.

ماموران بازرسی تمام تفنگ‌ها و مهمات موجود در صحنه فیلمبرداری را برای تحقیقات بیشتر ضبط کرده‌اند.

منبع: گاردین

۵۸۵۸

پست بعدی

چرا مصرف‌کنندگان باید تولید داخلی بخرند؟ 

ش اکتبر 23 , 2021
مصرف‌کننده باهوش نیاز به تولیدکننده باهوش‌تر دارد و هوشمندی تولیدکننده بیش‌ از این‌که نشات گرفته از ارائه خدمات بی‌نقص و محصولاتی با کیفیت بالا باشد، مبتنی بر مسئولیتی است که در قبال محیط پیرامون خود دارد. تا پیش ‌از پررنگ شدن نقش و آگاهی از تاثیر مسئولیت اجتماعی در تولیدکنندگان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000