خبری تازه از فیلمی به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی

خبری تازه از فیلمی به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی

‏‎مجوز ساخت فیلم سینمایی «هم‌دیدار» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی مهدی نوروزیان صادر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمنامه «هم‌دیدار» به صورت مشترک توسط مهدی نوروزیان، علی اصغری و سپیده قربانی نوشته شده است.

‏‎ مهدی نوروزیان، کارگردان هم‌دیدار پیش از این با فیلم کوتاه «کشتن جویی» نامزد جایزه بهترین فیلم کوتاه اسکار شده و جایزه بهترینفیلم کوتاه جشنواره آتلانتا را به دست آورده است. فیلم دیگر نوروزیان «لئو» در بخش مسابقه جشنواره «تورنتو» و همچنین بخش مسابقهفستیوال«لندن» به نمایش درآمده است.

نوروزیان، دانش‌آموخته کالج هنر لندن است و دوره فوق لیسانس سه‌ساله فیلم را در Royal College of Art گذرانده است. او سپس با کریس فالون همکاری کرد و فیلم کوتاه killing joe را کارگردانی کرد. فیلم بعدی نوروزیان به اسم «لئو» در آمریکا و به نویسندگی مسی تاجدیان تهیه شد. الیزابت‌شو و جوزف فاین به همراه دنیس هاپر و سم شپرد بازیگران اصلی این پروژه بودند.

‏‎«هم‌دیدار» اکنون در مرحله پیش‌تولید است تا طبق پیش‌بینی انجام شده، زمستان امسال در تهران جلوی دوربین برود. مجری طرح هم‌دیدار سعید پاکستانی است و مدیریت تبلیغات و رسانه آن را فرنوش آباء به عهده دارد.

۵۸۵۸

پست بعدی

حضور رئیسی در جمع عشایر دشت مغان/ دولت باید برای آبادانی منطقه تلاش کند

ج اکتبر 22 , 2021
سیدابراهیم رییسی در جریان سفر به استان اردبیل و بازدید از دشت مغان، با عشایری که در مسیر بودند، دیدار کرد. به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «سیدابراهیم رییسی» که از صبح امروز (جمعه) به اردبیل سفر کرده است، با جمعی از عشایر دشت مغان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000