برندهای تازه بازار خودرو را بشناسید

برندهای تازه بازار خودرو را بشناسید

طی سال های اخیر برندهای تازه ای به بازار خودرو ایران آمدند که خودروهای آنها در میانگین قیمتی ۶۰۰ تا ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از برندهای خودروسازی به نسبت جدید که در اواخر سال ۱۳۹۸ به بازار ایران پا گذاشته است، برند اس دبلیو ام است؛ شرکت اس دبلیو ام (SWM) در اصل یک شرکت موتورسیکلت‌سازی ایتالیایی با نام دقیق svvm است با این وجود شرکت اس وی وی ام به دلیل مشکلات مالی به یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی خودروسازی برلیانس چین فروخته شد و پس از این قضیه شرکت چینی نام «اس وی وی ام» را به swm تغییر داد.

در حال حاضر در بازار خودرو داخلی ۲ مدل از این خودرو با نام های ‏‏G۰۱ و G۰۱F‏ به فروش می رسد؛ خودرو G۰۱‏ مدل ۱۴۰۰ در حال حاضر در بازار خودرو ۸۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در حال حاضر در بازار به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود و مدل G۰۱F سال ۱۴۰۰ این خودرو نیز در حال حاضر یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در حال حاضر ۹۳۵ میلیون تومان قیمت دارد.

برندهای تازه بازار خودرو را بشناسید

خودرو بایک یکی دیگر از خودروهای به نسبت تازه در بازار خودرو داخلی است، گروه بایک شرکت هلدینگ خودروسازی دولتی چینی است، که در زمینه مونتاژ محصولات شرکت‌های هیوندای موتور و مرسدس بنز نیز فعالیت می‌کند؛ خودرو مونتاژ شده این گروه با نام سابرینا هاچ بک مدل ۱۳۹۸ در حال حاضر در بازار ایران به قیمت ۳۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

برندهای تازه بازار خودرو را بشناسید

خودرو بسترن بی ۳۰ یکی دیگر از خودروهای تازه بازار خودرو کشور است و محصول شرکت فاو است؛ فاو بسترن بی۳۰ را از سال ۲۰۱۶ وارد بازار چین کرده است. شرکت خودروسازی FAW اولین و بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده خودرو در چین است که با همکاری فولکس واگن، آئودی، مزدا و جنرال موتورز به تولید سالانه بیشتر از ۳ میلیون دستگاه رسید.

در حال حاضر این خودرو در دو مدل سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در بازار به قیمت های به ترتیب ۵۱۰ و ۵۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

برندهای تازه بازار خودرو را بشناسید

خودرو بورگوارد یکی دیگر از تازه های بازار خودرو است؛ بورگوارد یک برند خودروسازی آلمانی است که مدل های BX۵‏، آلتیمیت و BX۷‏، آلتیمیت آن در حال حاضر در بازار خودرو ایران به ترتیب یک میلیارد و ۳۲۰ و یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت خورده اند.

برندهای تازه بازار خودرو را بشناسید

خودرو بی وای دی یکی دیگر از تازه های بازار خودرو داخلی است؛ بی‌وای‌دی یک شرکت خودروسازی چینی واقع در شهر شنژن است که در زمینه تولید و مونتاژ خودرو، اتوبوس، خودروهای برقی و لیفتراک فعالیت می‌کند؛ مدل S۶‏ سال ۱۳۹۸ این خودرو در حال حاضر در بازار ایران ۶۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

برندهای تازه بازار خودرو را بشناسید

دی اس یکی از برندهای تازه بازار خودرو است که مدل های ۳، ۶ و ۷ کراس بک‏، اپرا آن در بازار ایران به ترتیب با قیمت های یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود؛ دی‌اس اتومبیلز برند برتر استلانتیس است. مارک دی‌اس نخست در اوایل سال ۲۰۰۹ به عنوان زیرمجموعه برتر سیتروئن به مدل‌های دیگر اضافه شد تا در کنار دیگر خودروهای سیتروئن به تولید برسد.

برندهای تازه بازار خودرو را بشناسید

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

ببینید | جدیدترین شوخی مجری تلویزیون با ابراهیم رئیسی

ج اکتبر 22 , 2021
عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک، با رییس جمهور ابراهیم رئیسی شوخی کرد و گفت: خواهش میکنم مقداری از مگاوامات های اینترنت را به ما اختصاص بدهید./صداوسیما دریافت 888 KB ۲۵۶۲۶۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000