برگزاری کارگاه تصویرگری «میراث شرقی من، از اصفهان تا فرانکفورت»

برگزاری کارگاه تصویرگری «میراث شرقی من، از اصفهان تا فرانکفورت»

کارگاه تصویرگری «میراث شرقی من، از اصفهان تا فرانکفورت» در هفتادوسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، کارگاه تصویرگری «میراث شرقی من، از اصفهان تا فرانکفورت» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آلمان توسط فاطمه یاوری (نقاش، نگارگر و پژوهشگر هنر ساکن فرانکفورت) برگزار خواهد شد.

این کارگاه درواقع آثاری است تلفیقی از نگارگری و هنر سنتی و مدرن که حدود ۴۰ اثر را شامل می‌شود.

کارگاه تصویرگری «میراث شرقی من، از اصفهان تا فرانکفورت» روزهای جمعه و شنبه (سی‌ام مهرماه و یکم آبان‌ماه ۱۴۰۰) بیست‌ودوم و بیست‌وسوم اکتبر ۲۰۲۱ در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در هفتادوسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت برگزار می‌شود.

پست بعدی

حادثه انفجار خط لوله نفت در رامشیر مصدومی نداشت

پ اکتبر 21 , 2021
رامشیر- بخشدار مشراگه شهرستان رامشیر گفت: حادثه انفجار خط لوله نفت در بخش مشراگه رامشیر مصدومی نداشت. به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاوری عصر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: این حادثه بعد از ظهر امروز در روستای رمیص به وقوع پیوست. وی افزود: این حادثه که به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000