نظر شریف زاده درباره حواشی سفر احمدی‌نژاد به دبی/ نقدهای آبکی درباره سفر بیان می شود!

نظر شریف زاده درباره حواشی سفر احمدی‌نژاد به دبی/ نقدهای آبکی درباره سفر بیان می شود!

نامه نیوز نوشت :فعال سیاسی نزدیک به احمدی نژاد گفت آقای احمدی نژاد به عقیده من در قامت یک کنشگر اجتماعی و فرهنگی بروز و ظهور کرده است البته او با سایر کنشگران اجتماعی تفاوت دارد.

احمدی‌نژاد در نمایشگاه اکسپوی 2020 دوبی شرکت کرد که حواشی فراوانی را به دنبال داشت. برخی این اقدام احمدی نژاد را حرکتی برای دیده شدن خواندند.

بهمن شریف‌زاده در گفتگو با نامه نیوز درباره حواشی سفر محمود احمدی نژاد به امارات گفت: من سخنگوی آقای احمدی نژاد نیستم اما آنچه بیان می کنم حدس های خودم هستم. اینکه برخی می گویند «آقای احمدی نژاد برای دیده شدن این کار را کرد»، این مصداق واضح نیت خوانی است بنابراین ارزش خبری ندارد اما من از رفتار و گفتار احمدی نژاد خبر می دهم.

وی افزود: آقای احمدی نژاد به عقیده من در قامت یک کنشگر اجتماعی و فرهنگی بروز و ظهور کرده است البته او با سایر کنشگران اجتماعی تفاوت دارد. آن تفاوت هم مربوط به حوزه وسعت مخاطبش است. حوزه مخاطبان آقای احمدی نژاد دیگر مردم یک جغرافیای خاص نیست. آقای احمدی نژاد به خاطر مبانی فکری و اندیشه ای خود، حوزه مخاطبانش انسان است یعنی قیودی همچون نژاد، قومیت، فرهنگ، ملیت، دین و مذهب، او را در گزینش مخاطبانش محدود نمی کند.

این فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد اظهار کرد: احمدی نژاد از گزاره هایی برای سخن گفتن با انسان استفاده می کند که مربوط به انسان نه قیود مربوط به انسان. این گزاره ها به گوش هر انسانی با هر نژاد، دین، مذهب، ملیت و فرهنگ آشناست که می توان از آن به یک فرهنگ حنیف و فطری تعبیر کرد.

نظر بهمن شریف‌زاده درباره حواشی سفر احمدی‌نژاد به دبی/ نقدهای آبکی درباره سفر بیان می شود

وی ادامه داد: آقای احمدی نژاد برخودش تکلیف می داند که با انسان سخن بگوید. البته این اتفاق جدیدی نیست. او زمانی که رئیس جمهور بود وقتی به سازمان ملل رفت با کشیش های مسیحی و بزرگان یهود حرف زد، از دین واحد سخن گفت و اینکه همه باید به یک ائتلاف انسانی برسند بنابراین آنها را دعوت کرد که به ایران بیایند و با حوزه علمیه ارتباط داشته باشند. این دیدگاه در راستای جهانی شدن است، نه جهانی سازی.

شریف زاده اظهار کرد: اکنون آقای احمدی نژاد همان حرکت و افکار را دارد ادامه می دهد، با این تفاوت که آن زمان یک رجل سیاسی بود و در عالم سیاست کار می کرد، الان یک فعال اجتماعی و فرهنگی است؛ اگرچه این افکار اجتماعی و فرهنگی او تأثیر شایانی می تواند در ساحت سیاست داشته باشد اما آقای احمدی نژاد برای سیاست ورزی به امارات نرفت بلکه برای یک تلاش اجتماعی و فرهنگی با مخاطب انسان به امارات رفت. او دنبال یک همایش انسانی در آن نمایشگاه بین المللی بود چون همه هنر و فکر و اندیشه انسان ها در آنجا به نمایش درآمد و آقای احمدی نژاد قائل به هم افزایی، تعامل و سینرژیسم بزرگ در حد انسان های این کره خاکی است.

شریف زاده گفت: ظاهرا این قدم آقای احمدی نژاد موفقیت های خوبی به دنبال داشت چون از سوی مخاطبان گوناگون با نژادها، افکار و ادیان گوناگون مورد استقبال قرار گرفت. این جای تحسین دارد که کسی بتواند عاملی برای نزدیکی آدم ها به یکدیگر شود و آنها بتوانند یکدیگر را پیدا کنند.

وی افزود: حالا نقدهای آبکی هم درباره سفر آقای احمدی نژاد به امارات بیان می شود که مثلا «احمدی نژاد می خواست دیده شود» یا «او با فلان عکس گرفته» این افراد نمی دانند نگاه آقای احمدی نژاد به انسان است، ربطی به جنسیت، دین، نژاد و ملیت ندارد. او دارد با انسان سخن می گوید لذا از همه استقبال می کند، برای این همایش انسانی.

2323

پست بعدی

رضا یزدانی؛ خواننده، بازیگر یا کشتی‌گیر؟

چ اکتبر 20 , 2021
رضا یزدانی، بازیگر سینما و تلویزیون، در برنامه «سلام تهران»، دو خاطره از تشابه اسمی‌اش با خواننده و قهرمان کشتی با همین نام را بازگو کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه صبحگاهی «سلام تهران»، امروز (چهارشنبه ۲۸ مهر)، میزبان رضا یزدانی، بازیگر سینما و تلویزیون بود. او با توضیح شرایط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000