دعوت رئیسی از کسانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکردند

دعوت رئیسی از کسانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکردند

رئیس جمهور مقابله با کرونا و واکسیناسیون عمومی را اولویت اول و اصلی دولت عنوان کرد و گفت: امروز خوشبختانه بیش از ۷۰ درصد مردم دوز اول واکسن را دریافت کرده اند و تلاش ما این است که تا قبل از فرارسیدن فصل سرما به همین میزان دوز دوم واکسن را دریافت کنند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی دوشنبه شب در دومین گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم درخصوص روند مقابله با بیماری کرونا و واکسیناسیون عمومی با بیان اینکه همه تلاش ما در این زمینه خارج شدن از حالت انفعالی و اقدام فعال است، افزود: برغم پیشرفت های انجام شده در زمینه واکسیناسیون، رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی همچنان باید در دستور کار مردم باشد زیرا عادی انگاری در زمینه بیماری کرونا خطرناک است و ما را با موج جدید بیماری مواجه خواهد کرد.
آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه در زمینه واکسیناسیون سیاست ما اقناعی است و اجباری نیست، گفت: از همه کسانی که واکسن نزده اند دعوت می کنم در اولین فرصت نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.
رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت شاخص های اقتصاد کلان کشور و برنامه های دولت برای مهار تورم، با بیان اینکه دومین موضوع مهم برای دولت معیشت مردم است،گفت: وضعیت معیشت مردم دغدغه روزانه و هر ساعت بنده است، من از فشاری که بر دوش مردم است با خبرهستم و خود را درکنار سفره مردم احساس می کنم .
آیت الله رئیسی با بیان اینکه آثار تورمی تصمیمات اتخاذ شده قبلی در کشور است که امروز در بازار و اقتصاد مشاهده می شود، گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ باید واقعی و بدون کسری باشد.

این خبر تکمیل می شود…

2323

پست بعدی

2 شرط موفقیت و تاثیرگذاری سفرهای استانی/ حاشیه‌ها اهمیتی ندارد

د اکتبر 18 , 2021
فارس نوشت: نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سفرهای استانی منظم، نگاه رئیس‌جمهور را به مشکلات مناطق مختلف کشور دقیق‌تر می‌کند، «برنامه‌ریزی قبلی» و «گزارش‌های بعدی» را شرط تاثیرگذاری و موفقیت این سفرها عنوان کرد. حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبائی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000