قول قالیباف در جلسه طرح صیانت: قصد مسدودسازی اینستاگرام را نداریم

قول قالیباف در جلسه طرح صیانت: قصد مسدودسازی اینستاگرام را نداریم

اعتمادآنلاین نوشت: محمد باقر قالیباف رییس مجلس، در جلسه بررسی طرح محدودیت بیشتر اینترنت با رد احتمال فیلتر اینستاگرام گفت: «فضاسازی کرده‌اند که هدف این طرح مسدود شدن اینستاگرام است، در حالی بخش عمده‌ای از زندگی مردم آن‌جاست.» او خواستار اطلاع‌رسانی از جلسات این کمیسیون برای جلوگیری از «فضاسازی» شد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس، در جلسه بررسی طرح محدودیت بیشتر اینترنت با رد احتمال فیلتر اینستاگرام گفت: «فضاسازی کرده‌اند که هدف این طرح مسدود شدن اینستاگرام است، در حالی بخش عمده‌ای از زندگی مردم آن‌جاست.» او خواستار اطلاع‌رسانی از جلسات این کمیسیون برای جلوگیری از «فضاسازی» شد.

قالیباف: قصد مسدودسازی اینستاگرام را نداریم

رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تاکید کرد: جلسات کمیسیون مشترک علنی است و تمامی مباحث اطلاع رسانی و از مجوعه خانه ملت و رسانه ها منعکس می شود.

به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف ضمن حضور در جلسه امروز کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی عنوان کرد: تقدیر و تشکر دارم از نمایندگان و دست اندرکاران کمیسیون فرهنگی و کمیسیون صنایع و عزیزان در معاونت قوانین مجلس که زحمت کشیدند تا امروز شاهد تشکیل جلسه کمیسیون مشترک برای یک امر مهم و تاثیرگزار باشیم.

2323

پست بعدی

کاربران خبرآنلاین آینده نرخ ارز را پیش بینی کردند/دلار چقدر می‌شود؟

ی اکتبر 17 , 2021
اکثر کاربران خبرآنلاین بر این باورند که نرخ ارز تا پایان سال در محدوده ۳۰ تا ۴۰ هزار تومانی خواهد بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در قالب یک نظر سنجی از کاربران خبرآنلاین خواسته شده است تا چشم انداز نرخ ارز و مسیری که تا پایان سال طی خواهد کرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000