اصلاح ایرادات شورای نگهبان به طرح نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس

اصلاح ایرادات شورای نگهبان به طرح نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس

فارس نوشت: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ایرادات شورای نگهبان به طرح نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس با حضور نمایندگان سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و… مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اصلاح شد.

مجید انصاری نماینده مردم ممسنی در مجلس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه که با حضور نمایندگان سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات، سازمان امور اداری و استخدامی و… برگزار شد، ایرادات شورای نگهبان بیش از دو ساعت مورد بررسی قرار گرفت و اصلاح شد.

وی اظهار داشت: ایرادات وارده بیشتر در مورد تعریف دقیق از مشاغل حساس، شرایط افراد و نحوه گرفتن استعلامات در مورد افراد و… بود که در جلسه کمیسیون اصلاح شد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

آخرین گزارش تقسیمات کشوری منتشر شد

ی اکتبر 17 , 2021
گزارش آماری عناصر و واحدهای تقسیماتی کشور بر اساس آخرین مصوبات تقسیماتی هیات وزیران تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتشر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، زهرا احمدی مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور، جدول آخرین اطلاعات و گزارش آماری عناصر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000