بورس این گونه دچار شوک شد

بورس این گونه دچار شوک شد

یک کارشناس اقتصادی گفت: اقتصادی که ۴۰ درصد رشد نقدینگی دارد، به طور طبیعی همه بازارها را با تکانه‌های متعدد مواجه می‌کند و مردم را به بحث نوسان‌گیری و ردیابی بازارهای سرمایه‌ای ترغیب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید شقاقی در کلاب‌هاوس خبرآنلاین با موضوع زلزله در بورس؛ از زیرزمین مشکوک تا استعفای رییس، اظهار داشت: بازاری که نسبت به ۳، ۴ بازار موازی مانند دلار، طلا، مسکن و خودرو یک عقب‌ماندگی ۱۵ ساله را داشت، این شکاف را به سرعت در ۸ ماه تکمیل کرد.

وی افزود: آن موقع بارها با مسوولان صحبت کردم تا حداقل یک گام زودتر پیش‌بینی کنند. همه شاهد بودیم تصویر زشتی از سوداگری افراطی را در اقتصاد دیدیم.

بورس این گونه دچار شوک شد

این کارشناس اقتصادی گفت: همچنان پیش‌بینی‌ناپذیری اقتصاد را داریم. انتظارات تورمی در اقتصاد به مذاکرات هسته‌ای و سرانجام برجام در نوسانات نرخ ارز خود را نشان می‌دهد.

شقاقی با بیان این‌که نهادهای بازار سرمایه متناسب با شرایط استاندارد نیست، خاطرنشان کرد: نهادهای ما بسیار منفعل و ضعیف است. چند سهم را از فروردین ۹۹ رصد کردم. سهمی از ۳ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان کشید و هر روز مثبت بود و صف خرید داشت. گروه خاصی دنبال بالا بردن این سهم بودند. هیچ ناظری هم وجود نداشت که جلوی این‌ها را بگیرد. این نهادها همچنان عدم شفافیت دارند.

مشروح اظهارات شقاقی را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

تفاوت زنان و مردان از نگاه دکتر زالی

ی اکتبر 17 , 2021
فارس نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت:مغز مردان در مقایسه با مغز زنان تنها ۱۰ درصد بزرگتر است؛ این درحالی است که زنان در فعالیت‌های روزمره از دو نیمکره استفاده می‌کنند ولی بیشترین اتکای مردان بر یک نیمکره است. علیرضا زالی، استاد بیماری‌های مغز و اعصاب و رئیس دانشگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000