رضا یزدانی، هر روز خشن‌تر از دیروز!

 رضا یزدانی، هر روز خشن‌تر از دیروز!

روزنامه خراسان نوشت: در طول سال‌های گذشته، رضا یزدانی را در نقش‌های مختلفی دیده‌ایم؛ اما این‎بار قضیه متفاوت است.

او در سریال نمایش خانگی «میدان سرخ» در نقش «گروچف»، سردسته یک گروه تروریستی ظاهر شده است؛ یک نقش تمام سیاه و ترسناک که خالکوبی‌های روی گردن و دست او، به اضافه گریم و صدایش، آن را تکمیل کرده است و یزدانی را به مصاف دیگر شخصیت‌های این سریال می‌فرستد.

در این سریال، مهتاب کرامتی، حمید فرخ‌نژاد و بهرام افشاری نیز حضور دارند. رضا یزدانی، غائله بازی در نقش منفی را به «میدان سرخ» ختم نکرده؛ او در فیلم «کوچه ژاپنی‌ها»، به کارگردانی علی‌اکبر ثقفی نیز، بازیگر یک نقش کاملا منفی و خشن است و در فیلم سینمایی «شب هامون» که به‎تازگی پروانه نمایش گرفته هم، در نقش یک شخصیت منفی، اما احساساتی ظاهر شده است.

یزدانی سابقه‌ای 17 ساله در بازیگری دارد؛ او بین سال‌های 1383 تا 1400، در 20 فیلم سینمایی، مانند «سوفی و دیوانه» و «تیک‌آف» و دو سریال تلویزیونی به نام‌های «از یادها رفته» و «تعطیلات رؤیایی» حضور داشت. نقش او در سریال «از یادها رفته» هم، منفی است، اما رنگ خشونتی را که در «میدان سرخ» به نمایش می‌گذارد، ندارد. یزدانی با «میدان سرخ»، نخستین حضور در یک سریال نمایش خانگی را تجربه می‌کند.

۵۸۵۸

پست بعدی

صداوسیما با چه هدفی، طالبان را تطهیر می کند؟/ اگر قرار است دستوری عمل کنید اخبار واقعی را بگویید

ی اکتبر 17 , 2021
جمهوری اسلامی نوشت: اخبار مربوط به کشتار شیعیان قندهار را در تلویزیون، نیم‌ساعت بعد از شروع خبر 14 دیروز و روز جمعه از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران پخش کردند! مقایسه کنید این روش را با پخش اخبار مرگ جرج فلوید، سیاه‌پوست آمریکائی که همین تلویزیون ما تا چند ماه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000