پس لرزه های رد صلاحیت آیت الله هاشمی در انتخابات 92/ طحان نظیف هم قول انتشار فیلم داد

پس لرزه های رد صلاحیت آیت الله هاشمی در انتخابات 92/ طحان نظیف هم قول انتشار فیلم داد

اقتصادنیوز نوشت: طحان نظیف درباره حواشی بررسی صلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی و قول کدخدایی برای انتشار فیلم آن توضیح داد.

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری خود با خبرنگاران، درباره حواشی بررسی صلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی و قول سخنگوی پیشین درباره انتشار فیلم جلسه بررسی صلاحیت وی گفت: صحبت‌هایی که درمورد رد صلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی بوده است که نفی شده و این موضوع فرایندی دارد که باید طی شود و بنده نیز پیگیری می‌کنم.

پس لرزه های رد صلاحیت آیت الله هاشمی در انتخابات 92/ طحان نظیف هم قول انتشار فیلم داد

پیش از این، حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دهم روایت آیت الله هاشمی را درباره رد صلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری 92، تایید کرد و گفته بود:« در انتخابات ۹۲، به شورای نگهبان گفتم به مصلحت نظام است که هاشمی رد صلاحیت شود. اعضای شورای نگهبان هر چه گشتند، یک ان‌قلت هم نتوانستند بیاورند. بر اساس گزارشات ما از کف خیابان، هاشمی پیروز انتخابات بود.»

اظهاراتی که با واکنش عباسعلی کدخدایی، سخنگوی سابق شورای نگهبان رو به رو شد و او در نشست خبری خود گفت:« طبق قانون مراجع مختلف باید گزارشاتی که در اختیار دارند را برای شورای نگهبان ارسال کنند اما این گزارشات تنها جنبه کارشناسی دارد. گاهی گزارشات دقیق نبوده و شورای نگهبان نیز خلاف آن نظر داده است. دو نفر از اعضای دیگر شورای نگهبان غیر از من نیز این خبر را تکذیب کردند. دیروز نیز فیلم جلسه بررسی صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی را به همراه برخی از اعضای شورای نگهبان بازبینی کردیم و آقای مصلحی چیزی که گفته بودند را در آن جلسه بیان نکردند. ان‌شاءالله در زمان مناسبی آن فیلم را منتشر خواهیم کرد. البته ایشان مواردی که از او نقل قول شده بود را تکذیب کردند.»

2323

پست بعدی

رییسی: صدا و سیما باید بین مردم امیدآفرین باشد

ش اکتبر 16 , 2021
تسنیم نوشت: رئیس جمهور در دیدار رئیس سازمان صدا و سیما گفت: نتیجه همکاری دولت و رسانه ملی باید امیدآفرینی بین مردم باشد. پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما روز شنبه با سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دیدار و گفتگو کرد. رئیس‌جمهور در این دیدار با اشاره به نقش مهم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000