پیام تسلیت آیت‌الله نوری همدانی درباره حادثه تروریستی قندهار

پیام تسلیت آیت‌الله نوری همدانی درباره حادثه تروریستی قندهار

آیت الله نوری همدانی در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی نماز جمعه قندهار، خواستار برخورد جدی مسئولان کشور افغانستان به خشونت گروههای متحجّر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله نوری همدانی مدظله العالی در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در نماز جمعه قندهار افغانستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَن قَتَلَ نَفسًا بِغَیرِ نَفسٍ أَو فَسادٍ فِی الأَرضِ فَکَأَنَّما قَتَلَ النّاسَ جَمیعًا.

فاجعه غمبار و جان‌سوز شهادت و مجروح شدن عده‌ای از مردم مظلوم افغانستان در نماز جمعه قندهار در روز شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) و ایام ربیع المولود موجب تأثر و تألم شدید شده است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی از مسئولان کشور افغانستان درخواست می‌کنم هر چه سریع‌تر امنیت مردم مظلوم کشور افغانستان را تأمین نموده و به این خشونت گروه‌های متحجر پایان دهند تا ملت افغانستان با تشکیل دولتی فراگیر با مشارکت همه اقوام و مذاهب با رأی مردم، عدالت و امنیت و آزادی را بر قرار نمایند.

حسین نوری همدانی
۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰

23231

پست بعدی

وضعیت بحرانی مرشد میرزاعلی پس از ابتلا به کرونا

ش اکتبر 16 , 2021
ایسنا نوشت: مرشد محسن میرزاعلی نقال ، پرده‌خوان و تعزیه‌خوان باسابقه کشورمان مدتی است درگیر کروناست و دوستانش از مردم می‌خواهند که برای بهبودی او دعا کنند. ابوالفضل ورمرزیار، درگیر هنرمند نمایش‌های آیینی سنتی که از دوستان نزدیک مرشد میرزاعلی است، درباره تازه‌ترین وضعیت جسمانی این هنرمند می‌گوید: ایشان امروز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000