۴٢ درصد حوادث ترافیکی در جاده‌های فرعی اتفاق می‌افتد

 ۴٢ درصد حوادث ترافیکی در جاده‌های فرعی اتفاق می‌افتد

ایسنا نوشت: رییس سازمان اورژانس کشور بر ضرورت توجه به ساختار راه‌های فرعی تاکید کرد و گفت: بالغ بر ۴٢ درصد حوادث ترافیکی در جاده‌های فرعی اتفاق می‌افتد.

دکتر جعفر میعادفر در مراسم همایش یادبود قربانیان سوانح ترافیکی اظهار کرد: متاسفانه ما نیز بی بهره از قربانی حوادث ترافیکی نبودیم و در حین خدمتگذاری دچار حادثه شدیم و همکارانمان در حین خدمت جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بالغ بر ۵٠ نفر از همکاران ما جان خود را در حوادث ترافیکی از دست دادند و برخی هم معلول شدند.

میعادفر اظهار کرد: خروجی های این اتفاقات در این جلسه حضور دارند و تنها می توان اظهار تاسف کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما حادثه خیز است، گفت: اگر از چندین حادثه نام برده شود، تمام آن‌ها را ما لمس کرده ایم مانند سیل، زلزله و آتش سوزی.

رییس سازمان اورژانس کشور افزود: شیوع کرونا باعث شد به علت تردد کم کاهش حوادث ترافیکی را داشته باشیم اما امسال نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش حوادث ترافیکی را داشتیم. این نوع از حوادث بالغ بر ۶٠٠ هزار مصدوم را روی دست این کشور می گذارد که متاسفانه این افراد قشر موثر و جوان جامعه هستند. وقوع این حوادث هزینه های شخصی را به آنان و هزینه هایی را به دولت تحمیل می کند.

وی با اشاره به یکی از چالش‌ها گفت: متاسفانه بالغ بر ٢٠٠ هزار کیلومتر علاوه بر ٣٠ هزار کیلومتر راه اصلی داریم که حضور موثر و خوبی در این زمینه داریم اما آن چه که مشکل ساز است، راه های فرعی است. هم ساختار فیزیکی جاده ها خوب نیست و هم خودروها و بالغ بر ۴٢ درصد حوادث ترافیکی در جاده های فرعی اتفاق می افتد.

رییس سازمان اورژانس کشور ابراز امیدواری کرد که در سال ١۴٠١ بخشی از بودجه به تجهیزات در این خصوص برای دستگاه های امدادی اختصاص داده شود.

وی در پایان گفت: هر چه برای نیرو های امدادی هزینه کنیم و منابع اختصاص دهیم موجب کاهش خسارت های ناشی از تصادفات و.. می شود.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

طلا باز هم اوج گرفت

پ اکتبر 14 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنج‌شنبه، تحت تأثیر افت ارزش دلار و افت سود اوراق قرضه آمریکا به بالاترین سطح یک ماه اخیر رسید. قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنج‌شنبه، تحت تأثیر افت ارزش دلار و افت سود اوراق قرضه آمریکا به بالاترین سطح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000