سه مشکل کشور از نگاه یک چهره اصولگرا / امروز دو هزار تومان برای تخم مرغ واقعا وحشتناک است

 سه مشکل کشور از نگاه یک چهره اصولگرا / امروز دو هزار تومان برای تخم مرغ واقعا وحشتناک است

برنا نوشت: چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: ما امیدواریم با وحدت و انسجامی که بین سه قوه وجود دارد با هماهنگی بین سه نهاد و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، شاهد پیشرفت های خوبی باشیم و چشم انداز آینده را به نوبه خود، خوب می بینیم؛ مردم به رئیسی رای داده و چشم به راه بهبود هستند.

«محمدتقی رهبر»، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت و گویی در رابطه با فعالیت دولت جدید گفت: تا همین مدت کوتاه حرکت های ارزشمند و خوبی انجام شده است. دیدار با مردم و دیدار از مناطق محروم و استان های دور افتاده و استان هایی که حتی مشکل آب معمولی دارند نشانه ای از دغدغه خدمت به مردم، است. امیدواریم در آینده در سطح وسیع و گسترده ای آثار این حرکت را ببینیم. امروز کشور ما از دو سه چیز رنج می برد یکی بیماری، یکی بیکاری و دیگری گرانی است.

او افزود: این مسائل وجود دارد ولی در این مدت تلاش های خوبی شده و واکسن ها وارد و تقریبا به جایی رسیده است که کودکان و دانش آموزان هم واکسینه می شوند این کارها آسان نیست و پرداخت وجه می خواهد و موافقت کشورها را نیاز دارد. امید است تا ریشه کن شدن بیماری پیش بروند در مورد مسائل اقتصادی کمی زمان می برد که این نرخ ها منطقی شوند. امروز دو هزار تومان برای تخم مرغ واقعا وحشتناک است. تغییراتی داده اند و باید فکری برای گرانی ها کرد با توجه به اهتمام و عزمی که وجود دارد چشم انداز خوبی دیده می شود. در مسائل دیگر و در مورد ارتباط با خارج از کشور نیز سیاست های نظام مشخص است و سیاست های دولت هم مشخص است و همه چیز در دست ولی امر است، چک و اداره و عمل می شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم با وحدت و انسجامی که بین سه قوه وجود دارد با هماهنگی بین سه نهاد و رهنمودهای رهبر انقلاب انقلاب، شاهد پیشرفت های خوبی باشیم و چشم انداز آینده را به نوبه خود، خوب می بینیم؛ مردم به رئیسی رای داده و چشم به راه بهبود هستند.

او در پایان گفت: اخیرا من کتابی به نام شاخص های کارگزاران از نظر قران و نهج البلاغه را تالیف کرده ام منظور از کارگزاران کسانی است که امور کشور را اداره می کنند. این ها درس های اخلاقی است که امیر المومنین به ما داده اینکه با ضعفا چگونه باشیم با بیت المال چگونه باشیم و بیت المال را حرمت بگذاریم و درس های ارزشمندی از قران و نهج البلاغه است.

2323

پست بعدی

لاریجانی از سیاست خداحافظی می کند؟/ روایت مصباحی مقدم از عقد قرارداد با چین

پ اکتبر 14 , 2021
ایسنا نوشت: برخی نزدیکان علی لاریجانی «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد. نخستین‌بار با سفر شی جین پینگ، رئیس‌جمهور جمهوری خلق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000