پیام رزمایش مشترک مدافعان آسمان ولایت۱۴۰۰ از زبان سرلشکر موسوی

پیام رزمایش مشترک مدافعان آسمان ولایت۱۴۰۰ از زبان سرلشکر موسوی

مهر نوشت: فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح ما دست در دست هم، دوشادوش ملت ایران در مقابل دشمنان، یکپارچه و مستحکم می‌ایستند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه رزمایش مشترک مدافعان آسمان ولایت۱۴۰۰ با بیان اینکه با تشکیل قرارگاه مشترک پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) کشور، یک تحول اساسی در دفاع هوایی کشور ایجاد شده است، گفت: شبکه یکپارچه پدافند هوایی در اختیار این قرارگاه قرار گرفت و دو قدرت برتر پدافند هوایی کشور یعنی نیروی پدافند هوایی ارتش و پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه در یک شرایط هم افزا و تلفیقی کار خودشان را تحت فرماندهی شبکه یکپارچه پدافند هوایی آغاز کردند و چندین رزمایش تا الان انجام شده است.

وی افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش و پدافند نیروی هوافضای سپاه و در راس آنها قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص)، کاملاً آماده هستند که در برابر هر تهدیدی از این کشور دفاع کنند.

پیام رزمایش مشترک مدافعان آسمان ولایت۱۴۰۰ از زبان سرلشکر موسوی

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس کار مشترک ارتش و سپاه شروع شده، گفت: در حوزه پدافند هوایی سطح این همکاری بالاتر است چون در همه جا با یکدیگر ترکیبی کار می‌کنند و همه تحت یک شبکه یکپارچه پدافند هوایی کار مشترک انجام می‌دهند.

سرلشکر موسوی به نقش موثر نیروی هوایی در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ اشاره و خاطرنشان کرد: پشتیبانی قدرتمند نیروی هوایی ارتش در این رزمایش و اجرای پر حجم پروازهای باسرنشین و بدون سرنشین، بیانگر آن است که دلاورمردان این نیرو دست در دست همرزمان خود در سنگر پدافند هوایی آماده دفاع همه‌جانبه از آسمان ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: پیام این رزمایش این است که نیروهای مسلح ما دست در دست هم دوشادوش ملت ایران در مقابل دشمنان یکپارچه و مستحکم می‌ایستند و در مقابل هر تهدیدی که بخواهد متوجه این سرزمین و آرمان‌های ما باشد، خواهند ایستاد.

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: امنیت را به صورت کامل احساس می‌کنیم و ما شاهد هستیم که این امنیت توسط جوانان کشور و سامانه‌های بومی تامین شده است.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

"سندرم زکی" چه نوع بیماری است؟

س اکتبر 12 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: "سندرم زکی" یک بیماری ارثی است که منجر به نقص در تشکیل بخشی از مغز، چشم و سایر اعضای بدن می‌شود. تیم دانشمندان علوم ژنتیک در موسسه ژنومیکس آژانس علوم، فناوری و تحقیقات در سنگاپور و موسسه پزشکی ژنتیک کودکان رادی، در سن دیه گو، کالیفرنیا، اسم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000