دلیل ترس بازیگر «افرا» از همبازی شدن با مهدی سلطانی چه بود؟

دلیل ترس بازیگر «افرا» از همبازی شدن با مهدی سلطانی چه بود؟

سارا باقری، بازیگر نقش مائده در سریال «افرا» در آغاز کار از همبازی شدن با مهدی سلطانی می‌ترسید، چون نگران نوع برخورد مهدی سلطانی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سارا باقری در سریال «افرا» نقش مائده را ایفا می‌کرد و مهدی سلطانی، بازیگر شخصیت حاج محمود نیز نقش پدر او را برعهده داشت. باقری در ابتدا از همبازی شدن با مهدی سلطانی می‌ترسید، اما پس از آنکه با این بازیگر همبازی شد، نظرش تغییر کرد.

باقری در گفتگو با خبرآنلاین در این باره گفت: «از سالیان پیش، ارادتی ویژه‌ نسبت به آقای سلطانی داشتم و از نظر من ایشان یکی از قدرتمندترین بازیگران بوده و هستند. ولی موضوعی که وجود دارد، این است که من بازیگرانی را با تجربه آقای سلطانی یا حتی کم تجربه‌تر هم دیده‌ام که یک گاردی نسبت به بازیگران جوان‌تر دارند و فرقی هم ندارد که آن بازیگر کاملا بی‌تجربه است یا نه. این‌که می‌گویم می‌ترسیدم و خیلی نگران بودم، به‌خاطر همین موضوع بود.»

او درباره کمک‌های مهدی سلطانی گفت: «سکانس‌های حساسِ بازی من، با آقای سلطانی و خانم متخصص بود و بسیار از این بابت نگران بودم. به محض این‌که این دو عزیز را دیدم، تمام نگرانی‌هایم برطرف شد و یاد گرفتم که اگر در این حیطه ماندگار شدم، با یک جوان که مقابل من می‌ایستد، چگونه برخورد کنم تا اعتماد به نفسش از بین نرود. به قدری این دو عزیز به من کمک کردند که همیشه مدیونشان هستم.»

این بازیگر درباره لهجه بازیگران سریال «افرا» گفت: «من اصالتا اهل گیلان هستم و تا ۱۸ سالگی در لاهیجان زندگی کردم و پیش از این هم در کارهایی بازی کردم که در فضای شمال ساخته شده است، اما در برخی از آن سریال‌ها، پیش خودم گفتم این بازار یا این لهجه برای شمال نیست. اما می‌توانم بگویم حتی اگر در «افرا» هم بازی نمی‌کردم، بازهم می‌گفتم همه چیز درست به تصویر کشیده شده است.»

او در پایان گفت: «در این سریال، اکثریت بازیگران و برخی عوامل، اهل شمال کشور هستند؛ از بهرنگ توفیقی، کارگردان کار گرفته تا هومان سیدی، پژمان بازغی و نسرین بابایی و دیگر افراد. اگر موضوعی با واقعیت تناقض داشت، اولین نفر خود کارگردان متوجه آن می‌شد و از آن‌جایی که بیش‌تر بازیگران اهل شمال کشور هستند، فکر می‌کنم خطای خیلی کمی در کار وجود داشت.»

متن کامل این گفت‌وگو را در خبرآنلاین بخوانید.

۵۸۲۴۵

پست بعدی

چرا بازار ارز دیگر به هیچ خبر مثبتی واکنش نشان نمی‌دهد؟

س اکتبر 12 , 2021
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: تا زمانی که عرضه و تقاضا در بازار ارز به تعادل نرسید، هیچ خبر مثبتی دیگر روی این بازار اثرگذار نخواهد بود. مریم فکری: در حالی در روزهای اخیر به دنبال انتشار اخباری مثبت از مذاکرات و انتخاب رییس‌کل بانک مرکزی دولت رییسی، بازار ارز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000