آخرین اخبار از معرفی وزیر آموزش و پرورش از سوی دولت به مجلس

آخرین اخبار از معرفی وزیر آموزش و پرورش از سوی دولت به مجلس

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش پرداخت.

سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، در گفت وگویی، اظهار کرد: رئیس دیوان محاسبات امروز برای ارائه گزارش تفریغ بودجه در مجلس حضور پیدا کرد و گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرد.

وی ادامه داد: دیوان محاسبات امسال چهار ماه قبل از اتمام مهلت قانونی گزارش تفریغ بودجه امسال را آماده کرد و در حال ارائه است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: طبق آئین نامه داخلی مجلس، دیوان محاسبات تا پایان دی ماه فرصت دارد تا این گزارش را ارائه کند ،البته بعضا فرصت قانونی مجددی هم برای آنها در نظر گرفته و این مسئله باعث می شد که عملا دولت و مجلس در بررسی بودجه نتوانند از آسیب شناسی در گزارش تفریغ بودجه استفاده بهینه کنند؛ اما امسال این اقدام مناسب صورت گرفت.

موسوی در ادامه از جلسه غیر علنی با وزیر امور خارجه در هفته آینده خبر داد و گفت: وزیر امور خارجه یکشنبه هفته آینده برای ارائه گزارش درباره تحولات منطقه در جلسه غیر علنی مجلس حضور خواهد یافت.

موسوی دربار معرفی وزیر آموزش و پرورش از سوی دولت نیز توضیح داد: هنوز نامه ای به مجلس از سوی دولت برای معرفی وزیر آموزش و پرورش ارائه نشده است.

2323

پست بعدی

صدور مجوز بیش از ۲۲۰۰ تک‌آهنگ در شش ماه نخست سال

س اکتبر 12 , 2021
دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شش ماه نخست سال جاری مجوز ۱۷۷ آلبوم و ۲۲۶۹ تک آهنگ را صادر کرده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی دفتر موسیقی، در شش ماه اول سال جاری، در بخش موسیقی سنتی ۳۲ آلبوم و ۱۰۹ تک آهنگ، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000