بازی ایران و کره را در سینما ببینید

بازی ایران و کره را در سینما ببینید

میزان نوشت: سخنگوی انجمن سینماداران گفت: قیمت بلیت تماشای آنلاین و حضوری این بازی در سینما ۳۰ هزار تومان است و مخاطبان می‌توانند از درگاه اینترنتی سینماها هم اکنون بلیت خود را خریداری کنند.

محمدرضا صابری درباره پخش بازی ایران با کره جنوبی در سینماها گفت: بر اساس جلسه‌ای که در شورای صنفی نمایش داشتیم مقرر شد سینماها بازی فوتبال ایران و کره جنوبی را بتوانند پخش کنند، بنابراین مخاطبان علاقه‌مند می‌توانند هم به شکل آنلاین و هم به شکل حضوری این بازی را از طریق آنلاین و در سالن سینما تماشا کنند.

او درباره قیمت بلیت سینما برای تماشای این بازی گفت: قیمت بلیت تماشای آنلاین و حضوری این بازی در سینما ۳۰ هزار تومان است و مخاطبان می‌توانند از درگاه اینترنتی سینماها هم اکنون بلیت خود را خریداری کنند.

۵۸۵۸

پست بعدی

هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس

س اکتبر 12 , 2021
ایسنا نوشت: بر اساس پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، اگرچه «میانگین» کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط قابل قبول است ولی از صبح امروز (۲۰ مهرماه) با عدم وزش باد موثر و افزایش ترافیک، کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است. پیش‌بینی‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000