روایت سردار نجات از همکاری قرارگاه ثارالله و دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی

روایت سردار نجات از همکاری قرارگاه ثارالله و دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار نجات گفت: روزی ایران ژاندارم منطقه بود، اما با رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز افتخار جهان اسلام شده است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به اقتدار رسیده و پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران امید مستضعفان دنیاست.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با اقتدار مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاده و امروز افسر جوان نیروی دریایی ما در خلیج فارس مقابل ناوهای ابرقدرت‌ها ایستاده و به آن‌ها اخطار می‌دهد که به حریم آب‌های ایران نزدیک نشوند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: روزی ایران ژاندارم منطقه بود، اما با رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز افتخار جهان اسلام شده است.

روایت سردار نجات از همکاری قرارگاه ثارالله و دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی

سردار نجات در ادامه با بیان اینکه شهدا با جانفشانی خود سربلندی، اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افزود: امروز نیروهای مسلح به‌ویژه ناجا با حضور گسترده در سراسر کشور، امنیت و آرامش را به مردم تقدیم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ است، گفت: نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و نیروهای مسلح امروز با ایستادگی و مقابله با دشمنان امنیت را به ارمغان برای مردم آورده‌اند. امروز اگر بخواهیم اعتماد مردم را کسب کنیم، باید سه نهاد نظمیه، عدلیه و بلدیه کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.

سردار نجات خاطرنشان کرد: امروز ایجاد تحول در دستگاه قضا و دولت باعث ایجاد امید و انگیزه در مردم شده است.

وی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در سراسر کشور مقتدر است و در تهران نیز در همه زمینه‌ها موفق بوده است، گفت: امروز همکاری خوبی بین قرارگاه ثارالله، دستگاه‌های اطلاعاتی و نیروی انتظامی وجود دارد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

قالیباف: نتیجه هر توافقی باید لغو تحریم‌ها و انتفاع اقتصادی ایران از برجام باشد

د اکتبر 11 , 2021
ایرنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام با تاکید بر این که طبق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، ایران باید اطمینان داشته باشد که آمریکا فشار حداکثری به مردم ایران در تحریم ها را منتفی می کند، گفت: پایبندی باید در برابر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000