14 دلیل که نشان می دهد طراحی وب سایت برای کسب و کارتان ضروری است

بسیاری بر این باورند که وب سایت نیاز نیست و صرف اینکه در شبکه های اجتماعی حضور داریم، کافیست! ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم؛ پس چه بخواهیم و چه نخواهیم به سمت دیجیتالی شدن حرکت درحرکت هستیم و وب سایت یکی از ملزومات حضور در آن است.

در ادامه 14 دلیل برای شما مطرح خواهیم کرد تا بدانید با طراحی وب سایت، چه مزایایی کسب خواهید کرد.

1_ خدمت دهی 24 ساعته در 7 روز هفته

شما به صورت فیزیکی تنها می توانید در ساعات خاصی سرویس دهی کنید؛ درحالی که فروشگاه های اینترنتی این مشکل را نداشته و به صورت 24 ساعته در تمام ایام هفته این خدمت رسانی را انجام می‌دهند.

در این حالت، زمانی که شما در مسافرت یا خواب تشریف دارید، فروشگاه شما باز بوده و کاربران می توانند در هر ساعت از شبانه روز، درخواست های خود را ثبت کنند تا پس از بازشدن فروشگاه، تقاضاهای مشتریان را برای آنها ارسال کنید.

2_ همه در اینترنت به دنبال فروشگاه میگردند نه در خیابان

با افزایش دستگاه های هوشمند مانند موبایل؛ رفتار مردم نیز تغییر پیدا کرده و به سمت خرید اینترنتی رفته است. برای مثال اگر کسی بخواهد در محلی به دنبال کافه یا فروشگاه بگردد؛ اول از همه در گوشی خود به دنبال آن میگردد، بجای آنکه آنرا از محلی ها بپرسد.

در این شرایط، حضور شما در اینترنت بیش از پیش احساس می شود و اگر کاربران شمارا در نتایج موتور های جستجو نتوانند پیدا کنند، به راحتی شمارا نادیده خواهند گرفت.

پیشنهاد ویژه: طراحی سایت در کرج

3_ نزد مشتری معتبر شوید

وب سایت، مانند شعبه ای در فضای مجازی است، پس هم باید هزینه نگهداری و تبلیغات آنرا نیز تقبل کنید.

بنا بر بررسی های صورت گرفته، بیش از 60 درصد خرید ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود که در صورت عدم حضور شما در این مکان؛ از همکاری های سازمانی و خرید های عمده و خرده محروم خواهید شد.

4_ از ابزار های قدرتمند فروش استفاده کنید

شما می توانید با استفاده از متن، عکس و ویدئو هایی که داخل وب سایت خود قرار می دهید، بسیار بیشتر از یک فروشنده برای کاربرانتان مفید باشید. درضمن شما می توانید بدون خستگی به صورت 24 ساعته در خدمت مردم باشید، درحالی که یک فروشنده هرگز چنین نیست.

5_ به مشتریان خود آموزش دهید

آیا تا کنون شده است که بخواهید چیزی را به مشتریان خود بیاموزید یا از آموزش زیاد آن به کاربران، خسته شده باشید ولی باز همان سوال هارا از شما بپرسند؟

شما به راحتی از طریق وب سایت خود می توانید تمام این آموزش هارا در اختیار کاربران خود قرار دهید و ذائقه مشتریان خود را بر اساس میل خود تغییر دهید.

6_ در محل خود شناخته شوید

زمانی که شما به دنبال چیزی در اینترنت میگردید، موتور های جستجو نزدیک ترین مکان را پیشنهاد می دهند. در این صورت شما نیاز دارید تا برای موتور های جستجو شناخته شده باشید تا شما را به کاربران خود پیشنهاد دهد.

وب سایت به شما این امکان را می دهد تا خود را به موتور های جستجو بشناسانید و در رتبه های برتر آن قرار بگیرید. در این صورت نه تنها در محل، بلکه در استان و کشور خود نیز شناخته خواهید شد.

پیشنهاد ویژه: سئو سایت در کرج

7_ بازار خود را گسترش دهید.

زمانی که شما از تراکت و سایر رسانه های چاپی استفاده می کنید، می توانید تنها به افراد محدودی دسترسی داشته باشید اما زمانی که از رسانه های دیجیتال استفاده می کنید، میتوانید به افراد بسیار بیشتری دسترسی داشته باشید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید.

8_ رقبای شما هم وب سایت دارند!

در حال حاضر بیش از 150 میلیون اکانت اینستاگرام و بیش از 20 میلیون وب سایت برای ایرانیان به ثبت رسیده است که این خود نشان دهنده این است که همین الان هم چندان زود نیست و بسیاری از رقبای شما در دنیای اینترنت وارد شده اند. پس زودتر شما نیز دست به کار شوید.

9_ رسانه های اجتماعی برای شما کافی نیست!

برخی از افراد بر این باورند که رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، تویتر و غیره برای آنها کافیست و نیازی طراحی وب سایت ندارند. این باور کاملا غلط است چراکه هر شبکه اجتماعی برای مخاطبان خاصی است و شما از آنها برا افزایش آگاهی از برند خود استفاده می کنید تا برای کار اصلی به وب سایت شما مراجعه کنند.

یکی دیگر از مواردی که باید درنظر داشته باشید این است که شما مالک شبکه های اجتماعی نیستید و درصورت تحریم، یا حذف آنها، تمام کسب و کار شما به راحتی از بین خواهد رفت. پس نیاز دارید بر روی چیزی سرمایه گذاری کنید که مالک تمام و کمال آن هستید.

10_ محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید

تفاوتی ندارد که شما محصول ارائه میدهید یا خدمت خاصی ارائه می کنید. همانطورکه برای کسب و کار خود بروشور طراحی می کنید، به طراحی وب سایت نیاز دارید تا کاربران را از محصولات و خدمات خود مطلع کنید.

شما می توانید یک فروشگاه داشته باشید و در عین حال از آن به عنوان کارت ویزیت خود نیز استفاده کنید. برای مثال اگر شما در تلویزیون، شبکه های اجتماعی و غیره تبلیغا کنید نیاز به جایی برای معرفی خود دارید تا هرمدلی که دوست داری، خود را به کاربر معرفی کنید و هیچ محدودیتی نداشته باشید.

11_ طراحی سایت ارزان تر از تبلیغات سنتی است

زمانی که شما از تبلیغات سنتی استفاده می کنید دچار مشکلاتی خواهد شد، دور ریز خواهد داشت و یا برای چاپ مجدد باید دوباره هزینه در نظر بگیرید ولی طراحی وب سایت یک بار برای همیشه از شما پول دریافت می کند و شما می توانید این طراحی را به صورت مادام العمر داشته باشید.

12_ بهبود کارایی کسب و کار

اطلاعات مشتریان بالقوه و بالفعل شما بسیار مهم هستند؛ چراکه با آنها می توانید  انواع آمار و ارقام گوناگونی دریافت که به شما در رشد کسب و کارتان کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

شما با استفاده از وب سایت می توانید هر مدلی که نیاز دارید را از طریق فرم ها یا رفتار کاربران دریافت کنید و به تصمیم گیری های مدیریتی خود کمک کنید تا بتوانید رشدی صعودی داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : مدیریت اینستاگرام

13_ وب سایت یا مرکز داده؟

شما می توانید بخشی از وب سایت را به عنوان پایگاه دانش درنظر بگیرید و تمام آموزش های خود را در انجا قرار دهید. همچنین می توانید اطلاعات کارمندان، ورود و خروج و سایر اطلاعات مربوط به کامندان خود را در آنجا نگهداری کنید.

14_ رفتار کاربران خود را مورد بررسی قرار دهید

شما می توانید از ابزار های آنالیزی مانند گوگل آنالتیکس، هات‌جر و غیره، کابران خود را مورد بررسی قرار دهید. این ابزار ها به شما کمک می کند تا بدانید کاربران در کجاها دچار مشکل می شوند تا بتوانید آنهارا برای کاربرانتان بهینه سازی کنید.

با این کار هم کاربران خریدی خوب و ساده‌ای را تجربه خواهند کرد و هم شما می توانید با بهینه سازی هایی که انجام می‌دهید، هزینه و سربار های اضافی را حذف کنید تا به فروش بالایی دسترسی پیدا کنید.

پست بعدی

فوت کرونایی‌های تهران دو رقمی شد

د اکتبر 11 , 2021
تسنیم نوشت: عضو شورای شهر تهران با اشاره به دو رقمی شدن آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در تهران، گفت: امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و هر چه زودتر میزان فوتی‌ها از این رقم نیز کمتر شود. ناصر امانی با اشاره به کاهش آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000