سرلشکر باقری یک بیانیه جدید صادر کرد

سرلشکر باقری یک بیانیه جدید صادر کرد

«سرلشکر پاسدار محمد باقری» جنایت تروریستی و ضد بشری انفجار مسجد سید آباد شهر قندوز در شمال شرقی افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، «سرلشکر پاسدار محمد باقری» جنایت تروریستی و ضد بشری انفجار مسجد سید آباد شهر قندوز در شمال شرقی افغانستان را محکوم کرد.

در بیانیه رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: این حادثه تروریستی در حین برگزاری نماز جمعه منجر به شهادت و مجروحیت صدها تن مسلمانان نمازگزار و مظلوم افغانستانی گردید و نشان داد خطر تروریسم تکفیری تولیدشده در اتاق‌های فکر نظام سلطه و صهیونیسم جهانی و سازمان‌های جاسوسی قدرت‌های استکباری همچنان امت اسلامی به ویژه ملت هایی که با مقاومت و پایداری فرار شیطان بزرگ و امریکای تروریست و جنایتکار از سرزمین های خود را رقم زده‌اند ؛ هدف قرار می‌دهد .

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این مصیبت بزرگ و هشدار دهنده که اندوه و تاثر مسلمانان جهان بلکه آحاد بشریت را موجب شد ، اهمیت وحدت ، امنیت و ثبات در بلاد اسلامی به ویژه در کشور دوست و همسایه افغانستان را مورد تاکید قرار می‌دهد و در این راستا انتظار است در آینده نزدیک شکل‌گیری دولتی فراگیر به پاکسازی این کشور از لوث وجود پلید و خبیث تروریست های عجیرشده دشمنان اسلام و تحکیم امنیت و آرامش عمومی و بازگشت زندگی عادی مردمان رنجدیده، شریف و مجاهد این سرزمین منتهی شود.

سرلشکر باقری یادآور شد: جنایت هولناک را شدیداً محکوم و با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهدای گرانقدر این حادثه به خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده و آرزوی شفای عاجل مجروحین و مصدومین حادثه؛ همصدا با آزادگان و حق طلبان عالم امیدواریم با همت و پیگیری مجدانه مقامات و مسوولان کشور افغانستان، مجازات طراحان و عاملین این جنایت ددمنشانه به سرعت و با جدیت دستور کار قرار گرفته و تمهیدات لازم برای پیشگیری از تکرار این فجایع غم‌بار صورت پذیرد.

2323

پست بعدی

نمایش «غیاب» علی مصفا در برزیل

د اکتبر 11 , 2021
علی مصفا در مقام کارگردان با فیلم «غیاب» در جشنواره فیلم سائوپائولوی برزیل شرکت خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «غیاب» ساخته علی مصفا، محصول مشترک ایران و چک و اسلواکی، در اولین‌ نمایش جهانی خود در چهل و پنجمین جشنواره فیلم سائوپائولو روی پرده می‌رود. بازیگران و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000