مصوبه کمیسیون قضایی برای الزام دستگاه‌های مسئول به منظور ارائه اطلاعات مالی مسئولان

مصوبه کمیسیون قضایی برای الزام دستگاه‌های مسئول به منظور ارائه اطلاعات مالی مسئولان

فارس نوشت: نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون قضایی با مصوبه امروز خود دستگاه‌های مربوطه را موظف کرد تا اطلاعات مالی مسئولان را در اختیار قوه قضاییه به منظور ثبت در سامانه‌ای که برای این منظور تشکیل شده است، قرار دهند.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح نظارت بر اموال مسئولان پس از ترک مسئولیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ماده 3 و تبصره آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون تمام دستگاه‌هایی که اطلاعات مالی افراد را در اختیار دارند همچون سازمان ثبت‌ اسناد، سازمان بازرسی، بانک‌ها و … ملزم و مؤظف شدند تا اطلاعات مالی مسئولان را به منظور ثبت در سامانه در اختیار قوه قضاییه قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در تبصره این ماده نیز که به تصویب اعضای کمیسیون رسیده است آمده است که سامانه مورد نظر برای ثبت اموال مسئولان کاملاً محرمانه است و جنبه امنیتی دارد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

امیرعبداللهیان هفته آینده به مجلس می رود

ی اکتبر 10 , 2021
ایسنا نوشت: سخنگوی هیات رئیسه مجلس از جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر امور خارجه و رئیس دیوان محاسبات خبر داد. سیدنظام موسوی گفت: مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات سه شنبه جهت ارائه گزارش تفریغ در مجلس حضور پیدا کند که بخشی از این جلسه علنی و بخشی به صورت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000