«قهرمانِ» اصغر فرهادی از ۵ آبان در ایران اکران خواهد شد

«قهرمانِ» اصغر فرهادی از ۵ آبان در ایران اکران خواهد شد

خانه فیلم، پخش‌کننده داخلی «قهرمان»، خبر داد که اثرِ تازهِ اصغر فرهادی را از ۵ آبان، در سینماهای ایران، اکران خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «قهرمان»، ساخته اصغر فرهادی، از پنجم آبان در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

«قهرمان»، برای نخستین بار، در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و جایزه بزرگ را هم از آن خود کرد.

امیر جدیدی، محسن تنابنده، سحر گلدوست، فرشته صدرعرفایی، احسان گودرزی، مریم شاه‌داعی، علیرضا جهاندیده، فرخ نوربخت، محمد عاقبتی، صالح کریمایی و سارینا فرهادی، از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. خانه فیلم، پخش‌کننده داخلی «قهرمان» است.

«قهرمان»، داستان رحیم (با بازی امیر جدیدی) است که به دلیل عدم پرداخت بدهی‌اش به زندان افتاده. در حالی که او به مرخصی می‌آید، نامزدش، رحیم را متقاعد می‌کند بدهی‌اش را از محل کیف پر از پولی که او پیدا کرده است، پرداخت کند. تصمیم رحیم پیامدهایی را به همراه دارد که او را به قهرمان داستان تبدیل می‌کند و …

۵۷۵۷

پست بعدی

«وقت چیغ انار»، در جشنواره سائوپائولو، رقابت می‌کند

ی اکتبر 10 , 2021
فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» ساخته گراناز موسوی که در شهر کابل افغانستان ساخته شده است، به جشنواره‌ بین‌المللی سائوپائولوی برزیل، راه یافت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» به نویسندگی و کارگردانی گراناز موسوی و محصولی مشترک از چهار کشورِ افغانستان، استرالیا، هلند و ایران، در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000