میرتاج‌الدینی: عکس یادگاری علی‌اف با پهپاد اسراییلی ننگ کشور مسلمان است

میرتاج‌الدینی: عکس یادگاری علی‌اف با پهپاد اسراییلی ننگ کشور مسلمان است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ۴۰ سال است که برادری خود را با دولتمردان باکو ثابت کرده اما آنها امروز مسیر غلطی را پیش گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: جنایات داعش در افغانستان را محکوم می دانم سخنی نیز با دولتمردان باکو دارم جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته برادری خود را با باکو ثابت کرده است، اما امروز آنان مسیر غلطی را پیش گرفتند که انتظار می رود از این مسیر غلط زودتر برگردند.

وی گفت: آقای الهام علی اف با پهپاد اسرائیلی عکس یادگاری می گیرد و این برای یک کشور مسلمان ننگ است؛ سالهاست پهپاد ایران اسلامی در آسمان جبهه مقاومت خواب را از صهیونیستها ربوده در شرایطی که اسرائیل دشمن مسلمانان است این اقدام از سوی مسلمانان قابل قبول نیست.

23231

پست بعدی

داود فتحعلی‌بیگی: حالم خوب است ولی کرونا بیماری سختی است

ی اکتبر 10 , 2021
ایسنا نوشت: داود فتحعلی بیگی هنرمند باسابقه تئاتر و دبیر جشنواره تئاتر آیینی سنتی این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و در منزل استراحت می‌کند. این هنرمند باسابقه که بیشتر در حوزه نمایش‌های ایرانی تجربه دارد، چند وقتی است که درگیر کرونا شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000