در کلاب هاوس امشب خبرانلاین بررسی می شود/ پایان اولین رئیس جمهور ایران

در کلاب هاوس امشب خبرانلاین بررسی می شود/ پایان اولین رئیس جمهور ایران

در کلاب هاوس امشب خبرآنلاین با موضوع" پایان اولین رئیسی جمهور ایران" صاحب نظران درباره ابوالحسن بنی صدر به اظهار نظر خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،بدنبال درگذشت ابوالحسن بنی صدر اولین رئیس جمهور ایران، امشب در کلاب هاوس خبرآنلاین این اتفاق مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در کلاب هاوس امشب خبرانلاین بررسی می شود/ پایان اولین رئیسی جمهور ایران

خانواده بنی‌صدر در بیانیه‌ای که صبح شنبه منتشر شد نوشته‌اند که او پس از یک دوره طولانی بیماری در بیمارستانی در شهر پاریس درگذشته است.

​ابوالحسن بنی‌صدر روز دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ با هواپیمای حامل رهبر انقلاب از فرانسه به ایران آمد، یک سال بعد در پنجم بهمن ۱۳۵۸ رییس جمهور شد، سی ام همان ماه به فرماندهی کل قوا منصوب شد، ۲۰ خرداد ۱۳۶۰ از فرماندهی کل قوا برکنار شد، سی و یکم همان ماه کفایت سیاسیش در مجلس رد شد و یک روز بعد، از پست ریاست جمهوری عزل شد. بعد از آن به زندگی مخفیانه روی آورد و هفتم مرداد همان سال به همراه مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین از ایران فرار کرد.

47231

پست بعدی

آماده‌باش هلال احمر برای کمک به زلزله‌زدگان شمال خوزستان

ش اکتبر 9 , 2021
ایسنا نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا خبر داد. علی خدادادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع زمین‌لرزه بامداد امروز در مناطق روستایی و کوهستانی شهرستان اندیکا، ۱۰ تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر از شهرستان‌های اندیکا، مسجدسلیمان، اندیمشک، باغملک، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000