فرمانده کل ارتش: همدلی نیروهای مسلح در شرایط بسیار مطلوب قرار دارد

فرمانده کل ارتش: همدلی نیروهای مسلح در شرایط بسیار مطلوب قرار دارد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک هفته نیروی انتظامی، نوشت: کارکنان ناجا با حضور موثر، ایجاد و تثبیت امنیت و ارائه خدمات متعدد، همواره پیام‌آور آرامش و آسایش مردم بوده و در این مسیر مقدس، شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیام تبریکی به سردار سرتیپ حسین اشتری، به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، نوشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه ایثارگران آن نیروی ولایی و مردمی است که با اندیشه ملهم از قرآن و عترت و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای عزیز در تامین امنیت کشور عزیزمان و خدمت به مردم از بذل جان نیز دریغ نکرده اند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: کارکنان مخلص، مقتدر و سخت‌کوش آن نیروی خوشنام با حضور موثر در مرزها، استقرار در مناطق و نقاط حساس کشور و ایجاد و تثبیت امنیت شهرها، روستاها و راهها و ارائه خدمات متعدد انتظامی، همواره پیام آور آرامش و آسایش مردم بوده و در این مسیر مقدس، شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند.

سرلشکر موسوی یادآور شد: امروز به خط رضایت فرمانده معظم کل قوا و به کوری چشم دشمنان، همدلی و تعامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شرایط بسیار مطلوب قرار داشته و در پرتو رهنمودهای راهگشای امام خامنه ای عزیز، این اتحاد و همیاری در راستای تقویت عزت و اقتدار ایران سربلند اسلامی و خدمت به مردم، ارتقا یافته است.

وی با تبریک ایام بزرگداشت نیروی انتظامی و با ادای احترام به روح مطهر شهدای گرانقدر و ایثارگران نیروی انتظامی، از خدای متعال توفیقات روزافزون فرمانده نیروی انتظامی را مسالت کرده و برای سرتیپ اشتری ابراز امیدواری کرد در اعتلای نام و جایگاه ایران سربلند اسلامی و خدمت هر چه بیشتر به مردم مومن، شریف و شایسته کشور بیش از پیش موفق وسربلند باشد.

23231

پست بعدی

جزییات زلزله ۵ ریشتری بامداد امروز در چلگرد

ش اکتبر 9 , 2021
ایرنا نوشت: سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع زلزله پنج ریشتری در ۴۶ کیلومتری چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ساعت ۰۲:۴۶:۲۵ شنبه گفت: تلفات جانی از این زلزله در شهرستان گزارش نشد. خسرو کیانی روز شنبه افزود: این در حالی است که به احتمال زیاد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000