پیام رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کودکان‌ونوجوانان

پیام رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کودکان‌ونوجوانان

محمد خزاعی، معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی در پیامی خطاب به برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در سی‌وچهارمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان‌ونوجوانان نوشته است «با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ نوجوان سلحشور ایذه‌ای، علی لندی به استقبال این رویداد فرهنگی می‌رویم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد خزاعی، معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی به سی‌وچهارمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان‌ونوجوانان پیام داد.

متن پیام رئیس سازمان سینمایی به شرح زیر است:

«خداوند عالم را شاکر و سپاس‌گزارم که سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان‌ونوجوانان در شرایطی فعالیت خود را آغاز می‌کند که به برکت فرهنگ گهربار اسلامی از یک سو شاهد رشد و تعالی فیلمسازان نوجوی این عرصه و از سوی دیگر، ارتقای مخاطبان آن هستیم.

با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ نوجوان سلحشور ایذه‌ای، علی لندی که نجیبانه و شجاعانه، هم‌سو با دیگر ایثارگران این سرزمین، برگ زرین نوینی از کرامات انسانی را به نام خود، در تاریخ از خودگذشتگی این کشور به ودیعه گذاشت، به استقبال این رویداد فرهنگی می‌رویم.

مراتب قدرشناسی خویش را از هنرمندانی که در سایه‌ تحریم‌های ظالمانه‌ نظام سلطه‌ جهانی، همچنان با خلق آثار پر از مهروصفا، نهال شوق و امید را در سینه‌ کودکان‌ونوجوانان می‌نشانند و صدای رسای مظلومیت مردم بزرگ ایران را به گوش همگان می‌رسانند، ابراز می‌نمایم. فیلمسازان متعهد ایران اسلامی، علیرغم تمام تنگناهای معیشتی، حسب وظیفه، قطعا دِین خود را با کمترین چشمداشت و انتظار، طی این سال‌ها، ادا نموده و بر غنای این حوزه بسیار افزوده‌اند.

در گام دوم انقلاب اسلامی ایران، امیدواریم تجربه سینماگران کودک‌ونوجوان، هم‌چون گذشته که با افتخارات ارزشمندی در داخل‌وخارج از کشور همراه بوده است و سهم بزرگی در معرفی سینمای ایران به دنیا داشته است، نقشه‌راهی مناسب برای فردای این سینما باشد.

در پایان امیدوارم ذیل تعامل با هنرآفرینان سینمایی، در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد شکوفایی بیش از پیش سینمای عدالت محور، انسان‌ساز و متعالی کودکان‌ونوجوانان باشیم.»

سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان‌ونوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار می‌شود.

۵۷۲۵۹

پست بعدی

حضور محمد سلوکی و جناب‌خان در افتتاحیه جشنواره فیلم کودکان‌ونوجوانان

ج اکتبر 8 , 2021
سعید نصر، کارگردان مراسم افتتاحیه سی‌وچهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان‌ونوجوانان اصفهان از حضور محمد سلوکی به عنوان مجری این مراسم، گرامیداشت یاد علی لندی، نوجوان ایذه‌ای و هنرنمایی گروه جناب‌خان در این رویداد خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارگردان مراسم افتتاحیه سی‌وچهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان‌ونوجوانان اصفهان، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000