نقل قول مهم ظریف از پوتین درباره بازگشت آمریکا به برجام/ آیت‌الله هاشمی حتی آماده محاکمه بود

نقل قول مهم ظریف از پوتین درباره بازگشت آمریکا به برجام/ آیت‌الله هاشمی حتی آماده محاکمه بود

جماران نوشت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین کشورمان گفت: نامه‌نگاری‌های آیت‌الله هاشمی با صدام به آزاد شدن بخش‌های زیادی از کشور و گشایش‌های بعد از آن انجامید.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در گفت و گویی کلاب هاوسی گفت: به نظر من موضع نظام، «به نتیجه رسیدن مذاکرات بر اساس عزت کشور» است.

وی تاکید کرد: نگرانی مقام معظم رهبری این است که دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

ظریف گفت: این امکان برای کشور هست که با عزت به برجام برگردیم. دکتر عراقچی توانستند به خوبی کار را در وین پیش ببرند و امیدوارم کارگزاران جدید آن را به خوبی پیش ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات برجام گفت: پوتین به من گفت، روزی که آمریکا بخواهد به برجام بازگردد و شما سخت‌گیری کنید، دنیا علیه شما خواهد شد.

ظریف: دیپلماسی صحنه فدا شدن است/ آیت‌الله هاشمی حتی آماده محاکمه بود

ظریف گفت: یکی از بزرگترین شاخص‌ها در مورد آیت‌الله هاشمی در ذهن من این است که او همیشه آماده فدا شدن برای ملت و منافع کشور بود، دیپلماسی صحنه فدا شدن است و هاشمی بزرگترین نامزد این صحنه است.

ظریف افزود: آیت‌الله هاشمی حتی آماده محاکمه بود، شجاعت او برای دیپلماسی مهمترین مشخصه است، او شجاعت فرماندهی جنگ و صلح را داشت.

در پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شجاعت های زیادی رخ داد

ظریف گفت: آیت‌الله هاشمی همیشه شجاعت داشت و از ضرر جلوگیری می‌کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در دولت های یازدهم و دوازدهم تاکید کرد: در پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شجاعت های زیادی رخ داد تا توانستیم جنگ را پایان بدهیم.

ظریف گفت: نامه‌نگاری‌های آیت‌الله هاشمی با صدام به آزاد شدن بخش‌های زیادی از کشور و گشایش‌های بعد از آن انجامید.

2323

پست بعدی

سیلی زدن به معلم‌ها ترند یک شبکه اجتماعی!

پ اکتبر 7 , 2021
چک زدن به معلمان ترند این روزهای کاربران در تیک تاک شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیلی زدن به صورت معلمان توسط دانش آموزان در تیک تاک در حالی ترند شده که مسوولان خواستار جلوگیری از گسترش چنین محتواهای نامطلوب و خطرناک در این شبکه اجتماعی شده‌اند. قانون گذاران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000