تاکید مخبر بر هماهنگی و تمرکز دستگاه‌ها برای ایجاد ثبات در بازار

تاکید مخبر بر هماهنگی و تمرکز دستگاه‌ها برای ایجاد ثبات در بازار

ایرنا نوشت: معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه نوسانات قیمتی در بازار از یک سو موجب بروز مشکل در تولید می‌شود و از سوی دیگر نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال دارد، بر ضرورت هماهنگی و تمرکز همه دستگاه‌ها به منظور ایجاد ثبات در بازار و وفور کالاها تأکید کرد.

محمد مخبر عصر امروز در جلسه تنظیم بازار و بررسی وضعیت دپوی کالاهای اساسی در بنادر که به ریاست وی برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع تنظیم بازار و ضرورت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بر ثبات بازار و فراوانی کالاها تأکید کرد.

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه نوسانات قمیتی در بازار از یک سو موجب بروز مشکل در تولید می‌شود و از سوی دیگر نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال دارد، بر ضرورت هماهنگی و تمرکز همه دستگاه‌ها به منظور ایجاد ثبات در بازار و وفور کالاها تأکید کرد.

مخبر از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مسئول تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خواست تا در فرایند تولید و توزیع کالاها و همچنین نظارت بر قیمت ها، حضوری موثر در بازار داشته باشند و مانع از سوء استفاده افراد سودجو شوند.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهوری، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، روسای سازمان تعزیرات، رییس کل گمرک و معاونین دستگاه های ذیربط نیز حضور داشتند، پس از ارائه راهکارهای دستگاه‌ها برای تنظیم بازار، تصمیمات لازم در خصوص تامین و توزیع کالاهای اساسی، تسهیل روند ترخیص کالاها از بنادر و نظارت بر قیمت ها اتخاذ شد.

23219

پست بعدی

لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو تقدیم مجلس شد

چ اکتبر 6 , 2021
ایرنا نوشت: معاون پارلمانی رییس جمهوری ار تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو (۱۳۷۹) به مجلس شورای اسلامی خبر داد. سید محمد حسینی در توضیح ضرورت تقدیم لایحه تصویب آیین‌نامه بین المللی شناورهای تندرو ۲۰۰۰، گفت: با عنایت به ضرورت افزایش ایمنی شناورهای خاص با سرعت بالا (تندرو) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000