زنده‌یاد علی سلیمانی با «سوییپر» در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان

زنده‌یاد علی سلیمانی با «سوییپر» در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان

فیلم سینمایی «سوییپر» با بازی علی سلیمانی، عزت‌الله رمضانی‌فر و علی‌محمد رادمنش که داستانش درباره یک تیم فوتسال نوجوانان است، در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «سوییپر» با بازی زنده‌یاد علی سلیمانی، در سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان نمایش داده خواهد شد.

«سوییپر»، در ژانر کودک و نوجوان به کارگردانی امین شجاعی و تهیه‌کنندگی مشترک امین شجاعی و علی میرزاده، تیر امسال در استان کرمان جلوی دوربین رفت.

این فیلم با توجه به شعار سال (تولید ملی، پشتیبانی‌هاو مانع زدایی‌ها) و پرداختن به موضوع مهم کشاورزی و تولید در استان کرمان، قصه چند نوجوان فوتسالیست کرمانی را روایت می‌کند که تیم آن‌ها به‌ خاطر تعطیل شدن سالن فوتبال پس از شیوع کرونا و لغو تمام برنامه‌های ورزشی، از هم می‌پاشد، ولی در همین ایام با مشکلی که برای برادر یکی از دوستانشان به وجود می‌آید، با چالشی مواجه می‌شوند و سعی در حل مشکل او دارند.

چهار بازیگر اصلی فیلم از بین ۴۰۰ داوطلب نوجوان در استان کرمان استعدادیابی شده‌اند.

«سوییپر»، جزو آثار منتخب سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است. این جشنواره ۱۶ مهر آغاز می‌شود.

افزون بر زنده‌یاد علی سلیمانی، عزت‌الله رمضانی‌فر و علی‌محمد رادمنش هم در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

واژگونی اتوبوس تهران -مشهد با ۲۳ سرنشین

چ اکتبر 6 , 2021
ایسنا نوشت: روابط عمومی علوم پزشکی سمنان از واژگونی یک اتوبوس تهران مشهد با ۲۳ سرنشین خبر داد. به گفته روابط عمومی علوم پزشکی سمنان، این اتوبوس در ساعات اولیه امروز چهارشنبه ۱۴ مهر ماه در حوزه استحفاضی شهرستان دامغان واژگون شد. این اتوبوس با تعداد ۲۳ مسافر از تهران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000