لکه‌گیری کرونایی در پایتخت با استقرار اتوبوس‌های واکسیناسیون

لکه‌گیری کرونایی در پایتخت با استقرار اتوبوس‌های واکسیناسیون

ایسنا نوشت: نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر استقرار اتوبوس در شهر برای واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: استفاده از اتوبوس برای واکسیناسیون به لکه گیری کرونایی به خصوص در مناطق جنوبی شهر کمک خواهد کرد.

پرویز سروری، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص روند واکسیناسیون در پایتخت گفت: شهرداری در تلاش است با راه اندازی امکانات سیار زمینه را برای واکسیناسیون افراد بیمار، کهنسال و ناتوان که امکان رفت و آمد ندارند، فراهم کند که برای اجرای واکسیناسیون همواره با ستاد ملی کرونا همکاری داشته و در تلاش است همه ظرفیت های خود را در اختیار این ستاد قرار دهد تا به مهار هر چه زودتر ویروس کرونا کمک کند.

سروری با بیان اینکه در حال حاضر برای اجرای واکسیناسیون کاری جمعی در حال شکل گیری است، افزود: نهادهایی مانند سپاه، بسیج، هلال احمر و سایر ارگان ها برای اجرای واکسیناسیون در حال مشارکت هستند. در حال حاضر منتظر هستیم که بخش های تخصصی در شهر نیز ظرفیت‌های خود را برای اجرای واکسیناسیون به کار گیرند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره تسهیل دسترسی شهروندان به مراکز واکسیناسیون گفت: مدیریت شهری در تلاش است که برای سهولت دسترسی شهروندان به واکسن، اتوبوس‌هایی را تجهیز و در شهر مستقر کند.

بر اساس گزارش سایت شهر، او در ادامه افزود: استفاده از اتوبوس برای واکسیناسیون به لکه‌گیری کرونایی به خصوص در مناطق جنوبی شهر کمک خواهد کرد. شهرداری تهران در تلاش است با راه اندازی امکانات سیار زمینه را برای واکسیناسیون افراد بیمار، کهنسال و ناتوان که امکان رفت و آمد ندارند، فراهم کند.

۲۳۵۲۳۳

پست بعدی

زنده‌یاد علی سلیمانی با «سوییپر» در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان

چ اکتبر 6 , 2021
فیلم سینمایی «سوییپر» با بازی علی سلیمانی، عزت‌الله رمضانی‌فر و علی‌محمد رادمنش که داستانش درباره یک تیم فوتسال نوجوانان است، در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان به نمایش درخواهد آمد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «سوییپر» با بازی زنده‌یاد علی سلیمانی، در سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000