واکنش نماینده خاش به تصویب طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان

واکنش نماینده خاش به تصویب طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان

ایسنا نوشت: نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان گامی مهم در راستای بهبود بحران کم آبی است.

اسماعیل حسین زهی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:«تصویب انتقال آب از دریای عمان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، در کمیسیون عمران مجلس می‌تواند گامی مهم در راستای بهبود بحران بی‌آبی در این استان‌ها باشد.‎»

وی در این توئیت خود از هشتگ های مهار بحران بی آبی شرق کشور،‎ انتقال آب دریای عمان به ‎سیستان و بلوچستان و خراسان بزرگ استفاده کرده است.

به گزارش ایسنا کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه خود طرح آبرسانی از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان را بررسی کرده و آن را به تصویب رساند.

بر اساس این طرح آبرسانی از دریای عمان به شهرهای استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و برخی شهرهای شمالی صورت خواهد گرفت.

23219

پست بعدی

خبر مهم سازمان امور مالیاتی درباره کسر مالیات از اضافه کار

س اکتبر 5 , 2021
نامه سازمان امور مالیاتی در خصوص کسر مالیات بر درآمد از اضافه کار موضوع ماده ۵۹ قانون کار (دادنامه شماره ۸۶۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ هیات تخصصی مالیاتی، بانکی دیوان عدالت اداری) ابطال نشد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بخشنامه جدید سازمان مالیاتی آمده است، بازگشت به نامه شماره ۱۵۵م ص؍۹۸ مورخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000