آخرین گمانه زنی درباره فعالیت سیاسی علی لاریجانی/ اولین نشانه ها از تصمیم او را ببینید

آخرین گمانه زنی درباره فعالیت سیاسی علی لاریجانی/ اولین نشانه ها از تصمیم او را ببینید

سایت فردا نوشت: علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند.

علی لاریجانی اما همچنان مشغول فعالیت‌هایی است که به او سپرده شده از همکاری با چین گرفته تا مشورت به رهبری و … . قصدش اما درباره تشکیل حزب یا بازگشت به مجلس و … معلوم نیست. همین است که شاهدیم بسیاری از رسانه‌ها و سیاسیون مدام درباره او گمانه‌زنی می‌کنند.

شنیده‌ها البته حاکی از آن است که لاریجانی با قدرت مشغول کار است و به موقع عیان می‌کند که قصد حاشیه‌نشینی ندارد. همچنان‌ که برادرش نیز نشان داد نجف برو یا خانه‌نشین بشو نیست و پرنفوذتر از قبل در مجمع می‌ماند.

اولین نشانه از این تصمیم لاریجانی را می‌توان در توییتر او دید. البته به بهانه‌ای غیر سیاسی. او در واکنش به برد کشتی‌گیر ایرانی نوشته «هیچ وقت یک ایرانی را دست کم نگیرید» جمله‌ای که بلافاصله مخاطب را یاد محمد جواد ظریف و جمله «هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید» می‌اندازد. همین یادآوری هم دلیل خوبی است تا گمان کنیم که حتی حرف‌های غیرسیاسی یک سیاستمدار هم سیاسی است. به خصوص اگر او لاریجانی باشد و کهنه‌کار در سیاست ورزی.

2323

پست بعدی

بازدید امیر سرلشکر موسوی از یگان های خاش و ایرانشهر و طرح های محرومیت زدایی ارتش

س اکتبر 5 , 2021
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در یگان های ارتش در خاش و ایرانشهر، ضمن ارزیابی آمادگی رزمی این یگان ها، از طرح های محرومیت زدایی ارتش در این شهرها بازدید کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000