نماینده مجلس: مردم برای واکسیناسیون فرزندان‌شان به‌سیستم بهداشتی اعتماد کنند

نماینده مجلس: مردم برای واکسیناسیون فرزندان‌شان به‌سیستم بهداشتی اعتماد کنند

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که با توجه به ناشناخته بودن ماهیت ویروس کرونا همچنان رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

کیومرث سرمدی با تاکید بر ضرورت ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به واکسیناسیون قشرهای مختلف جامعه گفت: شایسته است مردم عزیز بدانند همچنان باید با رعایت پروتکل ها در مورد بیماری کرونا، مراقبت های لازم را به عمل آورند.

وی افزود: انجام واکسیناسیون با همت مسئولان در حال انجام است و به عنوان گامی مهم برای مبارزه با کرونا تلقی می شود، اما با عنایت به ناشناخته بودن ماهیت ویروس همچنان رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی باید مد نظر مردم قرار گیرد.

نماینده مردم اسدآباد تاکید کرد: استدعای دیگر این است که مردم با اعتماد به سیستم بهداشتی کشور در خصوص واکسینه کردن خود و فرزندانشان اقدام عاجل انجام دهند.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

یک اپیدمیولوژیست: تعداد زیادی از افرادی که سفر کرده‌اند باعث آلودگی دیگران می‌شوند

س اکتبر 5 , 2021
تسنیم نوشت: علیرغم هشدارها مبنی بر احتمال آغاز پیک ششم باوجود افزایش سرعت واکسیناسیون ،ترافیک در راه‌های شمالی سنگین گزارش شده است و این موضوع به نگرانی‌های خیز جدید کرونا دامن زده است. در روزهای اخیر و با عبور تقریباً تمام استان‌های کشور از قله پیک پنجم کرونا هم اکنون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000