شمارش معکوس برای معرفی نوبل ادبیات

شمارش معکوس برای معرفی نوبل ادبیات

ایسنا نوشت: فصل اهدای جوایز نوبل آغاز شده است و در کمتر از چند روز آینده برنده نوبل ادبیات ۲۰۲۱ در بزرگ‌ترین رویداد ادبی جهان مشخص خواهد شد.

امسال بنابر اعلام وب‌سایت رسمی «نوبل» برنده جایزه نوبل ادبیات در روز پنجشنبه، هفتم اکتبر مشخص خواهد شد.

سال گذشته، «لوییز گلیک» شاعر آمریکایی برای «صدای شاعرانه متمایزی که با زیبایی ساده تجربه‌های شخصی را جهانی کرده است» به عنوان برنده نوبل ادبیات ۲۰۲۰ معرفی شد.

امسال به گزارش گاردین، «انی ارنو» نویسنده مشهور فرانسوی گزینه محبوب در سایت‌های خارجی شرط‌بندی برای دریافت نوبل ادبیات است.

«ارنو» که با وجود انتشار آثاری درباره زندگی روزمره در فرانسه در زمره برترین نویسندگان زنده این کشور قرار گرفته در یکی از وب‌سایت‌های شرط‌بندی به محبوب‌ترین گزینه برای دریافت معتبرترین جایزه ادبی جهان تبدیل شده است.

۵۸۵۸

پست بعدی

بازگشایی سالن‌های تئاتر کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک

س اکتبر 5 , 2021
با اعلام وضعیت عادی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور، هم‌زمان با آغاز هفته‌ ملی کودک از ۱۶ مهر سالن‌های مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری با دو اجرا میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فعالیت مجدد مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000