متهم جعل عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی دستگیر شد

متهم جعل عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی دستگیر شد

فارس نوشت: متهم جعل عناوین دفتر مقام معظم رهبری و وزارت اطلاعات که در قالب کارشناس عتیقه و زیرخاکی، پیش فروش مسکن و خودرو به صورت غیرقانونی فعالیت داشت؛ در استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فردی به نام «رضا همتی حاجی‌پور» که متهم به جعل عناوین دفتر مقام معظّم رهبری (مدظله‌العالی) و وزارت اطلاعات بود؛ مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و پس شناسایی در استان تهران با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد و از تداوم فعالیت مجرمانه‌اش ممانعت به‌عمل آمد.

نامبرده با منتسب نمودن خود به عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و وزارت اطلاعات، در قالب کارشناس عتیقه، زیرخاکی، دفینه و پیش فروش مسکن و خودرو، به بهانه این‌که سود حاصله از این راه صرف تولید ملی، مسکن محرومین و واگذاری خودرو و امورات دیگر خواهد شد؛ اقدام به اغفال و کلاهبرداری از افراد مختلف و مالکان زمین می‌نموده است.

برابر اعترافات و مستندات پرونده، متهم با سوء‌استفاده نمودن از اسناد، مکاتبات، پیامک و نرم‌افزارهای جعلی از طریق سرشاخه‌های مختلف در سراسر کشور، بیش از 1000 نفر را فریب داده و مبالغ زیادی از مالباختگان و فریب‌خوردگان کلاهبرداری نموده است؛ برهمین اساس پس از دستگیری، حساب‌های بانکی نامبرده مسدود و جهت رسیدگی پرونده، تحویل مرجع قضایی گردید.

وزارت اطلاعات اعلام کرد؛ سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با هرگونه جعل و سوءاستفاده از عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی، بدون اغماض برخورد خواهد نمود و به اطلاع ملّت شریف و عزیز ایران می‌رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری 113 وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

مبادا سر مردم شیره بمالید!

د اکتبر 4 , 2021
تاکید بر رفتار و اعمال در تبلیغ و ترویج احکام الهی همواره مورد نظر پیامبر و ائمه و بزرگان دین بوده است. در مجموعه ارزشمند "الحیاة" که توسط استاد فرزانه محمدرضا حکیمی فراهم آمده است ضمن ارائه چارچوب فکری و عملی اسلام در زمینه اقتصاد و چگونگی مدیریت و اداره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000