تصادف خونین در ولنجک

تصادف خونین در ولنجک

مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از تصادف شدید دو کامیون در ولنجک خبر داد و گفت: در پی این حادثه ۳ نفر جان باختند.

جلال ملکی در گفتگو اظهار کرد: ساعت ۱:۵۴ دقیقه بامداد دوشنبه یک مورد تصادف در مسیر شمال به جنوب خیابان ولنجک به سازمان آتش نشانی تهران اعلام می‌شود که آتش نشانان سریعاً از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: آتش نشانان در مدت زمان ۲ دقیقه به محل می‌رسند و مشاهده می‌کنند کامیونی که از مسیر شمال به جنوب در حال حرکت بوده است به دلایل نامشخصی با کامیونی که وارد لاین جنوب به شمال شده بود، شدیداً برخورد می‌کند و تمام بار کامیون که نخاله‌های ساختمانی بوده است در محل حادثه به روی زمین پخش می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در پی این حادثه ۳ نفر در کامیون‌ها محبوس می‌شوند که آتش نشانان سریعاً عملیات امداد و نجات را آغاز می‌کنند و هر سه نفر را نجات می‌دهد اما بنابر اعلام عوامل اورژانس هر سه نفر جان خود را از دست می‌دهند.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

آغاز تعویض سوخت سالیانه و تعمیرات برنامه‌ریزی شده نیروگاه اتمی بوشهر

د اکتبر 4 , 2021
مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با هماهنگی‌ مدیریت شبکه‌ برق کشور از تاریخ شنبه ۱۰مهر ماه۱۴۰۰، فعالیت‌ بارگذاری سالیانه سوخت جدید و انجام بازرسی‌های فنی و تعمیرات اساسی تجهیزات مهم نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شد. به گزارش ایسنا، تعویض سوخت سالیانه و انجام بازرسی‌های فنی​​​​​​ با هدف حصول اطمینان از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000